آموزش تصویری نشر از بغل و نشر از جلو دمبل

آموزش اخبار سرگرمی آشپزی پزشکی دارو بیماری بدنسازی آرایشی ورزشی استخدام فال چاق شدن لاغری

یاس فان

آرایشی آشپزی آموزش اخبار استخدام بدنسازی بیماری پزشکی چاق شدن دارو سرگرمی فال لاغری ورزشی
محصولات معتبر محصولات معتبر

آموزش تصویری نشر از بغل و نشر از جلو دمبل

دو تا از بهترین تمرینات بدنسازی شانه ها نشر از بغل و نشر از جلو دمبل است که در این پست برای شما آموزش میدهیم.

عکس, آموزش تصویری نشر از بغل و نشر از جلو دمبل

نشر از بغل : دمبل ها را در دست گرفته و صاف بایستید. دست ها باید به صورت کاملا کشیده، در کنار بدن و کف دست ها به سمت بدن باشند. این نقطه شروع حرکت خواهد بود.حال همزمان با انجام عمل بازدم (بیرون دادن نفس) و ثابت نگه داشتن بالا تنه، در حالی که آرنج ها اندکی خم هستند، دست ها را تا کنار بدن بالا بیاورید. دست ها باید اندکی به سمت جلو متمایل باشند، به گونه ای که می خواهید یک لیوان آب بریزید.دمبل ها را تا محلی که دست ها با زمین موازی شوند، بالا ببرید.در بالاترین نقطه، لحظه ای مکث کرده و همزمان با انجام عمل دم (داخل کشیدن نفس) وزنه ها را به آرامی به نقطه شروع باز گردانید.

نشر از جلو دمبل:

عکس, آموزش تصویری نشر از بغل و نشر از جلو دمبل

دمبل ها را در دست گرفته، مقابل بدن نگه دارید و بایستید. این نقطه شروع حرکت خواهد بود.در حالی که آرنج اندکی خم و کف دست به سمت پایین است، یکی از دست ها را بالا آورید.تا جایی که دست شما اندکی از حالت موازی با زمین خارج شود، وزنه را بالا بیاورید.همزمان با بالا بردن دست دیگر، دمبل را به آرامی به نقطه شروع بازگردانید.این تمرین را به تعداد تکرار مشخص شده برای هر دست به همین روش انجام دهید.

همچنین بخوانید

محصولات معتبر محصولات معتبر

آموزشی