آموزش تمرین تی بار برای حجم سریع زیر بغل

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه

محصولات معتبر محصولات معتبر

آموزش تمرین تی بار برای حجم سریع زیر بغل

عکس, آموزش تمرین تی بار برای حجم سریع زیر بغل

عکس, آموزش تمرین تی بار برای حجم سریع زیر بغل

حرکت تی بار یک تمرین استقامتی بسیار مفید برای زبر بغل است که چربی سوزی کرده و به عضلات آن فرم زیبایی می دهد. این تمرین را درست و صحیح انجام دهید تا نتایج آن را به سرعت ببینید. (چهار تمرین بمب و انفجاری برای زیر بغل)

برای انجام درست نخست وزنه مناسب برای انجام تمرین خود را روی میله قرار دهید. در وضعیت مناسب قرار بگیرید، به گونه ای که دست ها با دستگیره ها زاویه ۹۰ درجه داشته باشند. دقت کنید که حین انجام حرکت کمر شما صاف باقی بماند.
سپس وزنه را از جای برداشته و در حالتی که دست ها کاملاً کشیده باشند، آن را نگه دارید. این نقطه شروع حرکت خواهد بود.
با عقب کشیدن آرنج ها حرکت را آغاز کنید و سرشانه ها را به عقب متمایل کنید. وزنه را به سمت سینه خود بکشید.
پس از مکثی مختصر در بالاترین نقطه حرکت به نقطه شروع بازگردید.

مطالب مشابه

فروش ویژه

محصولات معتبر محصولات معتبر