آموزش حرکت پارویی برای بزرگ کردن عضلات چهار سر ران

آموزش اخبار سرگرمی آشپزی پزشکی دارو بیماری بدنسازی آرایشی ورزشی استخدام فال چاق شدن لاغری

یاس فان

آرایشی آشپزی آموزش اخبار استخدام بدنسازی بیماری پزشکی چاق شدن دارو سرگرمی فال لاغری ورزشی
محصولات معتبر محصولات معتبر

آموزش حرکت پارویی برای بزرگ کردن عضلات چهار سر ران

عکس, آموزش حرکت پارویی برای بزرگ کردن عضلات چهار سر ران

یکی از بهترین تمرینات برای عضلات چهار سر ران تمرین پارویی با کابل است .این تمرین تاثیر زیادی روی حجم دهی به عضلات دارد. برای شروع بر روی دستگاه بنشینید، پاشنه پای خود را به پدالهای دستگاه بچسبانید. برنامه مناسب را انتخاب کنید.در این تمرین یه فاز حرکت وجود دارد. فاز اول: زانوها را خم کنید و در سینه خود جمع کنید. در حالی که حالت خود را حفظ کرده اید، بالاتنه را مقداری به جلو متمایل کنید. فاز دوم: پاهای خود را بر روی پدال های دستگاه فشار دهید، زانو ها را صاف کنید و در همین حال دستان خود را به ناحیه بالای شکم خود بیاورید. همچنین، شانه های خود را به عقب بکشید. جهت جلوگیری از فشار بر روی کمر، فشار اصلی را با استفاده از پا و ماهیچه ران وارد نمایید.فاز سوم: در فاز ریکاوری دست های خود را صاف و زانو ها را خم کنید و در حالی که به نقطه قبل بر می گردید، بدن خود را صاف کنید.

همچنین بخوانید

محصولات معتبر محصولات معتبر

آموزشی