آموزش کامل پشت بازو سیمکش معکوس تک

آموزش اخبار سرگرمی آشپزی پزشکی دارو بیماری بدنسازی آرایشی ورزشی استخدام فال چاق شدن لاغری

یاس فان

آرایشی آشپزی آموزش اخبار استخدام بدنسازی بیماری پزشکی چاق شدن دارو سرگرمی فال لاغری ورزشی
محصولات معتبر محصولات معتبر

آموزش کامل پشت بازو سیمکش معکوس تک

عکس, آموزش کامل پشت بازو سیمکش معکوس تک عکس, آموزش کامل پشت بازو سیمکش معکوس تک

اگر در باشگاه تمرین می کنید یکی از بهترین حرکات برای پشت بازو حرکت پشت بازو سیمکش معکوس تک است که در این پست آن را به شما آموزش میدهیم. در حالی که کف دست راست شما رو به بالا قرار دارد، یک دستگیره را که به قرقره ای که در بالاترین محل قرار دارد، در دست بگیرید، شما باید در مقابل وزنه ها بایستید، اکنون وزنه را به سمت پایین بکشید تا بازو و آرنج در کنار بدن قرار بگیرند، بازو و ساعد شما باید زاویه ای کمتر از ۹۰ درجه را تشکیل بدهند، می توانید دست دیگر را روی کمر خود قرار دهید، و برای تعادل بهتر یک پا در مقابل پای دیگر قرار دهید، این محل شروع شما خواهد بود،اکنون نفس خود را بیرون داده، عضلات پشت بازو را منقبض کنید، و دستگیره را تا جایی که دست صاف شود، پایین ببرید، بازوی شما باید در تمام مدت ثابت باقی بماند و تنها ساعد باید متحرک باشد، انقباض پشت بازو در پایین ترین محل را برای یک ثانیه حفظ کرده، سپس به آرامی به نقطه شروع باز گردید.

همچنین بخوانید

محصولات معتبر محصولات معتبر