اگر خیلی لاغر باشم در باشگاه وزن میگیرم یا نه

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه

محصولات معتبر محصولات معتبر

اگر خیلی لاغر باشم در باشگاه وزن میگیرم یا نه

عکس, اگر خیلی لاغر باشم در باشگاه وزن میگیرم یا نه

در صورتی که خیلی لاغر هستید و قصد شما از ورزش و بدنسازی افزایش وزن و حجم است به توصیه های زیر عمل نمایید :

قبل از هدف اضافه وزن برای قدرت بیشتر ورزش کنید تمرین های قدرتی روی قسمت های خاص و صحیح تمرکز می کنند و به این فکر نمی‌کنند که شما چقدر مایل به افزایش وزن هستید. تمرین های قدرتی باعث می شود که توده عضلانی شما پر تر از همیشه باشد که این کار عضلات شما را تفکیک شده تر بلند تر می کند؛ قبل از اینکه آنها را بزرگتر کنند. تمرین های قدرتی سنگین بهترین راه برای مقابله با لاغری است و باعث تغییر هورمونها خواهد شد که در رشد آنها تاثیر گذار است.

ورزش کردن بین ۳۰ تا ۴۵ دقیقه گزینه مناسبی برای شماست. این کار می‌تواند زمان کافی را به شما بدهد تا تمرین‌های متنوع داشته باشید. ۲ تا ۳ بار در هفته ورزش کنید و این کار را به مدت ۴ تا ۶ هفته تمرین کنید.
یک تا دو روز به هر طریقی به خودتان استراحت دهید و اجازه دهید که عضلات شما مجدداً رشد خود را آغاز کنند. ساده ترین تمرین ها از قدرت بدنی استفاده می کند و پایداری شما را افزایش خواهد داد.

بین روزهایی که وزنه می زنید، استراحت کنید. جلسات بعدی کار با وزن را به روزی موکول کنید که عضله زمان کافی برای بازسازی و تقویت ییدا کرده باشد. در روزهای استراحت کاردیو انجام دهید تا چربی های اضافی سوزانده شوند.

سه بار در هفته، روزانه حداقل ۳۰ دقیقه وزنه بزنید. شما می توانید از دستگاه ها، وزنه های آزاد، کش های تی آر ایکس، کلاسهای وزنه برداری و یا ترکیبی از این گزینه ها استفاده کنید.

، توصیه می شود هر حرکت را در سه ست ۱۰ تا ۱۵ تایی و با وزنه کمی سبکتر انجام دهید. اگر هم برای یک رویداد سرعتی تمرین می کنید، با یک وزنه سنگینتر، در سه ست ۶ تا ۸ تایی عضله را منقبض کنید. مقدار وزنه مناسب، آن مقداری است که بعد از سه ست دیگر نتوانید آن را بلند کنید.

بهتر است تمرینات کمتری انجام دهید، اما آنها را تا زمانیکه عضلاتتان دیگر نتوانند انجامشان دهند، ادامه دهید. تکرارهای کم تعداد، عضله بدون چربی نمی سازد.

بین هر ست، ۱ دقیقه یا کمتر استراحت کنید. شما می توانید بین تمرینهای مختلف بیشتر استراحت کنید، اما بررسی ها نشان داده اند که زمان استراحت کوتاه، به ویژه با وزنه سبک، بهتر است.

آب زیادی بنوشید. شما باید در هر نیم ساعت از یک تمرین سخت، ۳۰۰ میلی لیتر آب بنوشید. عضلاتی که هیدراته می شوند، عملکرد بهتری دارند و شما هم تمرین پر بارتری خواهید داشت.

مطالب مشابه

فروش ویژه

محصولات معتبر محصولات معتبر