اگر دیسک گردن دارید این ورزش ها را نکنید

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه

محصولات معتبر محصولات معتبر

اگر دیسک گردن دارید این ورزش ها را نکنید

عکس, اگر دیسک گردن دارید این ورزش ها را نکنید

اگر بیماری شما دیسک گردن شناخته شده است به هیچ عنوان نباید ورزش های زیر را انجام دهید. این ورزش ها شما را در شرایط سخت تر بیماری قرار می دهد.

*بالا بردن وزنه تا بالای سر:افرادی که دچار دیسک گردن هستند باید انجام دادن هرگونه ورزشی که فشار زیادی را به ناحیه سر و گردن وارد می‌کند مانند وزنه برداری به شدت خودداری کنند. این افراد باید ورزش کردن با وزنه و بالا و پایین بردن آن را فراموش نمایند زیرا این حرکات فشار بسیار زیادی را به سر و گردن تحمیل می‌کند و باعث تشدید درد و آسیب دیدگی در ناحیه آسیب دیده خواهد شد.

عکس, اگر دیسک گردن دارید این ورزش ها را نکنید

*قرار دادن دست‌ها پشت گردن و انجام دادن کرانچ شکمی: قرار دادن دست‌ها پشت سر در هنگام انجام دادن کرانچ شکم باعث چرخش ستون فقرات می‌‌شود و ریسک بیرون زدگی دیسک افزایش پیدا کند. این وضعیت باعث می‌‌شود که فشار بسیار زیادی به عضلات ملتهب بدن وارد گردد. در عوض باید سعی کنید برای انجام دادن این حرکت ورزشی بازوهای خود را روی قفسه سینه تان قرار دهید و شانه‌های خود را به سمت بالا بکشید. در صورتی که شما دچار درد گردن هستید باید سعی کنید از بروز مشکلاتی که در آینده ممکن است به وجود بیاید خودداری کنید. قبل از انجام دادن هر گونه حرکتی با پزشک خود مشورت کنید.

عکس, اگر دیسک گردن دارید این ورزش ها را نکنید

*پرس گردن :حرکت پرس گردن که در قسمت پشت گردن و شانه انجام می‌‌شود از قبیل پرس نظامی می‌تواند باعث آسیب ‌دیدگی گردن شود. برای انجام این تمرین ورزشی شما باید تا جایی که امکان دارد شانه خود را به سمت بیرون بچرخانید که در چنین حالتی ستون فقرات گردنی و شانه‌ها در معرض خطر آسیب دیدگی قرار می‌گیرند و این حرکت سلامت این نواحی را به خطر خواهد انداخت.

عکس, اگر دیسک گردن دارید این ورزش ها را نکنید

مطالب مشابه

فروش ویژه

محصولات معتبر محصولات معتبر