بدون رژیم و ورزش و هزینه و قرص و دارو لاغر شوید

آموزش اخبار سرگرمی آشپزی پزشکی دارو بیماری بدنسازی آرایشی ورزشی استخدام فال چاق شدن لاغری

یاس فان

آرایشی آشپزی آموزش اخبار استخدام بدنسازی بیماری پزشکی چاق شدن دارو سرگرمی فال لاغری ورزشی
محصولات معتبر محصولات معتبر

بدون رژیم و ورزش و هزینه و قرص و دارو لاغر شوید

عکس, بدون رژیم و ورزش و هزینه و قرص و دارو لاغر شوید
اگر می خواهید بدون گرفتن رژیم لاغری  بدون هیچ نوع ورزش و قرص و دارویی وزن کم کنید فقط کافیست با این آموزش ها در یاس فان همراه شوید. رعایت این نکات وزن شما را کاهش میدهد :
خوردن غذا به صورت آهسته و جویدن کامل غذا  ( بررسی نتایج ۲۳ مطالعه نشان می‌دهد افرادی که با سرعت بالایی غذا می‌خورند، نسبت به افرادی که آهسته‌تر غذا می‌خورند، وزن بیشتری دارند. افرادی که به سرعت غذای خود را می‌خورند و به اتمام می‌رسانند، معمولا افرادی چاق هستند.)
برای غذاهای ناسالم از ظرف های کوچک‌تر استفاده کنید.از این موضوع می‌توانید به نفع خودتان استفاده کنید. به این ترتیب که غذاهای سالم را در بشقاب‌های بزرگ‌تر و غذاهای نا سالم را در بشقاب‌های کوچک‌تری میل کنید.
پروتئین شما را لاغر می کند : پروتئین تاثیر فراوانی بر روی اشتها دارد. این می‌تواند احساس سیری ایجاد کند، گرسنگی را کاهش دهد و در نهایت کمک می‌کند غذای کمتری بخورید.‌ این می‌تواند ناشی از تاثیر پروتئین بر روی هورمون‌هایی مانند گرلین و GLP-۱ باشد. این دو هورمون نقش کلیدی در سیری و گرسنگی دارند.نتایج یک مطالعه نشان داده است که افزایش مصرف پروتئین از ۱۵% به ۳۰% باعث می‌شود تا روزانه به اندازه ۴۴۱ کالری کمتر غذا بخورید و بدین ترتیب طی ۱۲ هفته ۵ کیلوگرم (۱۱ پوند) کاهش وزن را تجربه خواهید کرد.
یک شیوه‌ی دیگر استفاده از بشقاب قرمز رنگ است. به نظر می‌رسد این تکنیک برای به حداقل رساندن خوردن فست‌فودها موثر و مفید باشد.بشقاب‌های قرمز کمک می‌کنند که غذای ناسالم کمتری مصرف کنید. این می‌تواند به دلیل ایجاد واکنش توقف در ما توسط رنگ قرمز باشد.محققان دلیل آن را اینگونه بیان می‌کنند که رنگ قرمز می‌تواند تداعی کننده علامت و یا سیگنال‌های ساختگی هشدار دهنده‌ای در فرد باشد و در نهایت سبب شود تا فرد خوردن را متوقف کند.
مرتب آب بنوشید(نوشیدن آب سبب می‌شود غذای کمتری بخورید و در نتیجه وزنتان را کاهش دهید، به ویژه اگر آب را قبل از وعده‌های غذایی بنوشید. پژوهش‌ها نشان می‌دهد نوشیدن ۰.۵ لیتر آب (۱۷ اونس)، حدود نیم ساعت قبل از صرف غذا، گرسنگی را کاهش می‌دهد. افرادی که قبل از غذا آب می‌نوشند، نسبت به سایر افراد، طی یک دوره ۱۲ هفته‌ای ۴۴% لاغرتر می‌شوند.نوشیدن آب قبل از غذا می‌تواند کمک کند کالری کمتری مصرف کنید. بنابراین به جای نوشیدنی‌های مملو از شکر، آب بنوشید.)
غذای خود را به دور از مزاحمت ابزار الکترونیکی میل کنید (در صورتی که به چیزی که میل می‌کنید توجه کنید، سبب می‌شود کالری کمتری مصرف کنید. افرادی که در حین غذا خوردن تلویزیون تماشا می‌کنند یا بازی کامپیوتری می‌کنند، ممکن است متوجه نشوند چه مقدار غذا خورده اند. همین مسئله می‌تواند به نوبه خود سبب پرخوری آن‌ها شود.طبق بررسی‌های انجام شده بر روی ۲۴ مطالعه انجام شده، افرادی که هنگام غذا خوردن حواس شان به تلویزیون، گوشی و… است، ۱۰% بیشتر از سایر افراد غذا می‌خورند.علاوه بر این عدم تمرکز بر روی غذایی که می‌خورید، احتمالا اثرات جانبی دیگری نیز دارد، به عنوان نمونه سبب می‌شود در ادامه روز تمایلی بیشتری به خوردن خوراکی‌ها داشته باشید. افرادی که دائما در کنار وسایل الکترونیکی غذا می‌خورند، در وعده‌های بعدی هم در مقایسه با سایر افراد ۲۰% بیشتر غذا می‌خورند.
. خواب خوب و اجتناب از استرس:هنگامی که صحبت از سلامتی به میان می‌آید، استرس و خواب را نادیده می‌گیریم. اما در حقیقت این دو تاثیر خیلی زیادی روی وزن و اشتها دارند.کمبود خواب ممکن است نظم هورمون‌های مربوط به اشتها یعنی گرلین و لپتین (ghrelin، leptin) را مختل کند. زمانی که دچار استرس می‌شوید، هورمون دیگری که کورتیزول نام دارد در بدن افزایش پیدا می‌کند. با ایجاد اختلال در کار این هورمون‌ها، میل به خوردن در فرد بیشتر می‌شود و هوس می‌کنید که غذاهای نا سالم بخورید و در نهایت میزان کالری بیشتری را وارد بدن کنید.کم خوابیدن و استرس می‌توانند خطر ابتلا به بیماری‌هایی مانند دیابت نوع ۲ و چاقی را افزایش بدهند.

همچنین بخوانید

محصولات معتبر محصولات معتبر

سلامت