تمرین ساده بدنسازی برای ذوب کردن چربی زیر بازو

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه

محصولات معتبر محصولات معتبر

تمرین ساده بدنسازی برای ذوب کردن چربی زیر بازو

اگر چه تمرین های زیادی برای اب کردن چربی های زیر بازو و رفع پوست شل و آویزان آن وجود دارد اما به جرات می توان گفت پشت بازو دمبل بالای سر ایستاده یکی از بهترین تمرین های بدنسازی برای ذوب کردن این چربی های مزاحم است.

عکس, تمرین ساده بدنسازی برای ذوب کردن چربی زیر بازو

برای رفع مشکل بالا این تمرین را انجام دهید :

عکس, تمرین ساده بدنسازی برای ذوب کردن چربی زیر بازو

یک دمبل را با هر دو دست گرفته و بایستید.( میتوانید از بطری نوشابه یا آب معدنی پر نیز استفاده کنید )  سپس وزنه را بالا برده و در حالی که آرنج ها خم هستند ، آن را پشت گردن نگه دارید. کف دست های شما باید زیر بالای دمبل قرار داشته باشند. این نقطه شروع تمرین پشت بازو دمبل بالای سر ایستاده است.
اکنون هم زمان با بیرون دادن نفس ( بازدم ) با استفاده از عضلات پشت بازو دمبل را تا جایی که دست ها صاف شوند بالا ببرید. انقباض را برای یک لحظه حفظ کرده و سپس وزنه را به آرامی به نقطه شروع بازگردانید. در مدت انجام این تمرین تنها ساعدها باید متحرک باشند ، بنابراین مطمئن شوید دیگر اعضا بدون حرکت باقی می مانند.پ

نکات کلیدی :

در حین انجام حرکت ستون فقرات خود را بیش از حد نکشید. با حفظ فشار در میان عضلات شکم و ماهیچه سرین ، عضله سینه را به سمت پایین نگه دارید.
در تمرین پشت بازو دمبل بالای سر ایستاده ، سر خود را در حالت خنثی نگه دارید و مراقب باشید گردن شما به سمت جلو خم نشود ، زیرا این کار فشار زیادی به ستون فقرات شما وارد می کند.

مطالب مشابه

فروش ویژه

محصولات معتبر محصولات معتبر