تمرین سوئند پرس برای خط افتادن بین سینه ها

آموزش اخبار سرگرمی آشپزی پزشکی دارو بیماری بدنسازی آرایشی ورزشی استخدام فال چاق شدن لاغری

یاس فان

آرایشی آشپزی آموزش اخبار استخدام بدنسازی بیماری پزشکی چاق شدن دارو سرگرمی فال لاغری ورزشی
محصولات معتبر محصولات معتبر

تمرین سوئند پرس برای خط افتادن بین سینه ها

عکس, تمرین سوئند پرس برای خط افتادن بین سینه ها

سوئِند پرس یکی از بهترین تمرین های بدنسازی برای ایجاد خط در بین سینه هاست و فرمی بسیار جذاب به سینه ها می دهد این تمرین هم برای زنان و هم برای مردان بسیار مناسب است. برای انجام آن صاف بایستید و سینه را بالا و سرشانه ها را عقب نگه دارید، قوس طبیعی ستون فقرات خود را حفظ کنید، زانوها نباید قفل و فاصله پاها به اندازه عرض لگن باشند، به صورت کاملا متقارن، دو صفحه وزنه را در مقابل خود نگه داشته و به یکدیگر فشار دهید، کف دست ها رو به یکدیگر و دست ها در حدود ارتفاع سرشانه ها باشند، دست ها را در مسیری افقی و مستقیم در مقابل خود جلو ببرید، سپس صفحه وزنه ها را به سمت سینه خود بازگردانید، به تعداد مطلوب، تکرار کنید.

 

همچنین بخوانید

محصولات معتبر محصولات معتبر

آموزشی