حرکت دیپ را چگونه برای سفت کردن بازوها انجام دهیم

آموزش اخبار سرگرمی آشپزی پزشکی دارو بیماری بدنسازی آرایشی ورزشی استخدام فال چاق شدن لاغری

یاس فان

آرایشی آشپزی آموزش اخبار استخدام بدنسازی بیماری پزشکی چاق شدن دارو سرگرمی فال لاغری ورزشی
محصولات معتبر محصولات معتبر

حرکت دیپ را چگونه برای سفت کردن بازوها انجام دهیم

عکس, حرکت دیپ را چگونه برای سفت کردن بازوها انجام دهیم

بهترین حرکت ورزشی بدون دمبل برای سفت کردن پشت بازو ها و از بین بردن شلی و افتادگی چربی های این ناحیه حرکت دیپ است که شما می توانید آن را در منزل یا در باشگاه انجام دهید. میتوانید از هر نیمکت یا صندلی برای اینکار استفاده کنید. برای آغاز دو بنچ صاف را به صورت موازی با یکدیگر، در فاصله ای کمتر از طول پاهای خود قرار دهید، روی یکی از بنچ ها نشسته و با دو دست خود یکی از لبه های آن را بگیرید، و پاهای خود را در حالی صاف و زانوها کمی خم هستند را بنچ دیگر قرار دهید، سپس در حالی که کمر صاف و عضلات شکم منقبض هستند بالاتنه را معلق کنید، این محل شروع است.سپس نفس خود را داخل کشیده و آرنج ها را تا جایی که کشش کاملی را در عضلات پشت بازو احساس کنید، خم کنید، سپس همزمان با بیرون دادن نفس، با استفاده از عضلات پشت بازو به محل شروع بازگردید.انقباض را برای یک لحظه حفظ کرده سپس حرکت را به تعداد لازم تکرار کنید، آرنج ها در تمام مدت تمرین باید به سمت پشت بدن اشاره کنند.

همچنین بخوانید

محصولات معتبر محصولات معتبر

آموزشی