خوراکی های انرژی زا سالم و مقوی برای میان وعده

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه

محصولات معتبر محصولات معتبر

خوراکی های انرژی زا سالم و مقوی برای میان وعده

عکس, خوراکی های انرژی زا سالم و مقوی برای میان وعده

کنجد بهترین میان وعده برای دانش‌آموزان و ورزشکاران است. کنجد سرشار از زینک است و شما با خوردن آن از مصرف قرص‌های این ماده بی نیاز می‌شوید. پیشنهاد می‌کنیم مخلوط کنجد و شاهدانه را حتما امتحان کنید. ضمن آنکه می‌توانید ارده (کنجد نرم و ساییده) به همراه عسل را به عنوان یک وعده مقوی و خوشمزه به برنامه غذایی تان اضافه کنید.

خوردن کشمش شما را از پوکی استخوان در امان نگه می‌دارد و آهن، پتاسیم، کلسیم و ویتامین B به بدن‌تان می‌رساند. خوردن کشمش استرس‌های‌تان را کم می‌کند و برای فعالیت‌های روزانه‌تان به شما انرژی می‌دهد.

توت خشک سرشار از آهن و ویتامین C است. پس کم خون‌ها از خوردن آن غافل نشوند. ضمن آنکه قند طبیعی آن ضرر ندارد و به خاطر داشتن فیبر، ملین خوبی برای دستگاه گوارش‏ به حساب می‌آید.

انواع میوه (برگه زردآلو، هلو، موز، کیوی، سیب، نارنگی و…) را می‌توانید جلوی آفتاب، روی بخاری یا شوفاژ خشک کنید. به علاوه می‌توانید با این روش میزان خشکی آن‌ها را هم با سلیقه خودتان هماهنگ کنید.میوه های خشک یک میان‌وعده سالم و انرژی زا به حساب می‌آید.

سویا سرشار از کلسیم است و علاوه بر آن به جذب این ماده حیاتی در بدن‌تان هم کمک می‌کند. آجیل سویا، بدن شما را در برابر عفونت‌ها مقاوم می‌کند و یک خوراکی مقرون به صرفه به شمار می‌رود.

شاهدانه ضد انگل معده است و برای درمان یبوست به کار می‌آید. خوردن شاهدانه تاثیر ضدافسردگی دارد و سیستم ایمنی بدن‌تان را هم افزایش می‌دهد. پس همیشه یک ظرف شاهدانه روی میز خود بگذارید و بین روز مصرف کنید. ضمن آنکه این دانه خوشمزه به حفظ سلامت پوست و موی شما هم کمک می‌کند.

مطالب مشابه

فروش ویژه

محصولات معتبر محصولات معتبر