ساعت مناسب ورزش برای چربی سوزی سریع تر با حفظ عضله

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه

محصولات معتبر محصولات معتبر

ساعت مناسب ورزش برای چربی سوزی سریع تر با حفظ عضله

عکس, ساعت مناسب ورزش برای چربی سوزی سریع تر با حفظ عضله

اگر شما با هدف چربی سوزی ورزش می کنید باید بدانید زمان انجام آن تاثیر زیادی روی میزان تاثیر چربی سوزی شما دارد. خوب مساله مهم دیگر این است که چگونه ورزش کنیم که در کنار چربی سوزی بافت عضلانی بدن خود را از دست ندهیم و این خیلی مهم است و گرنه با ورزش های هوازی تمام بدن لاغر می شود و فقط شکم باقی می ماند مشکلی که بیشتر ورزشکاران تازه کار دارند. مساله فقط همین است خوردن غذای مقوی قبل ورزش . شما نباید با شکم خالی و گرسنگی و یا با خوردن مواد بی ارزش ورزش خود را شروع کنید چون در این صورت بافت عضلانی‌تان را از دست می دهید . بهتراست قبل ورزش حتما شیر موز ، سفیذه تخم مرغ یا سینه مرغ میل کرده باشید.

سعی کنید صبح‌ها کمی ورزش هوازی انجام دهید (مثلا ۱۰ دقیقه پیاده‌روی) و ببینید نتیجه چگونه است و چه حسی دارید. اگر فکر می‌کنید می‌توانید برای مدت طولانی انجامش دهید، سعی کنید دوی آهسته را هم به مدت ۳ تا ۵ دقیقه به برنامه‌تان اضافه کنید.ی‌توانید تمرینات صبح و بعدازظهر را با هم ترکیب کنید تا نتایج بهتری بگیرید. مثلا می‌توانید صبح یک جلسه‌ی ۱۰ دقیقه‌ای ورزش هوازی داشته باشید و بعدازظهر هم یک جلسه‌ی ۲۰ دقیقه‌ای تمرین سنگین. این شیوه بر مصرف اکسیژن بعد از ورزش (EPOC) اثر می‌گذارد و به شما کمک می‌کند تا کالری بیشتری بسوزانید.یادتان باشد که ورزش شدید و سنگین در ساعات انتهایی بعدازظهر روی خواب‌تان تأثیر منفی می‌گذارد. پس بهتر است دست‌کم ۴ ساعت قبل از رفتن به رختخواب ورزش کنید.

مطالب مشابه

فروش ویژه

محصولات معتبر محصولات معتبر