عضله سازی سریع تر با این خوراکی ها بعد تمرین

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه

محصولات معتبر محصولات معتبر

عضله سازی سریع تر با این خوراکی ها بعد تمرین

عکس, عضله سازی سریع تر با این خوراکی ها بعد تمرین

موز
این میوه نشاسته ای مقدار زیادی پتاسیم، منگنز و مواد مغذی دیگری را وارد رژیم غذایی شما می کند. پتاسیم به انقباض عضلات و به حفظ تعادل مایعات در بدن کمک می کند. توجه داشته باشید که پتاسیم به مقدار مناسبی از سدیم نیاز دارد تا به طور موثر عمل کند.

سفیده تخم مرغ

می توانید با مصرف سفیده تخم مرغ مقدار زیادی از ارزش غذایی که در تخم مرغ وجود دارد را به دست آورید. مقدار ۴ گرم پروتئین در هر سفیده، آن را به یک منبع غنی تبدیل کرده است و همچنین به خاطر وجود ۱۶ کالری انرژی در هر دانه، به طور طبیعی جز غذاهای کم کالری محسوب می شود.

کینوا
این میوه کوچک که معمولا به عنوان یک غله شناخته می شود، نسبت به سایر همنوعان خود دو برابر پروتئین دارد که قابل مقایسه است. این ماده غذایی سرشار از فیبر، آهن و سایر مواد مغذی است که بدن شما را در ساخت ماهیچه و سوزاندن چربی یاری می کنند.

آب پرتقال
این نوشیدنی نیروبخش همانطور که همیشه مفید بوده است، به طرز باور نکردنی در زمان پس از تمرین هم تاثیر گذار خواهد بود. انواع پالپ دار آن را مصرف کنید تا به این وسیله توانسته باشید مقداری فیبر هم به این آبمیوه شگفت انگیز اضافه کنید.

عدس
این دانه های عدسی شکل، اساس بسیاری از رژیم های باستانی را شکل دهند. آنها سرشار از پروتئین، ویتامین B و روی هستند. به همین دلیل سوخت فوق العاده ای برای زمان پس از تمرین محسوب می شوند که به ساخت عضلاتی سالم و حفظ سلامت سیستم ایمنی کمک کرده و از افت انرژی هنگامیکه بدن به استقامت زیادی نیاز دارد، پیشگیری می کنند.

کفیر
دقیقا همانند ماست، یکی از فرآورده های پرورده شیر است که از فرآیند تخمیر به وجود می آید. این محصول سرشار از پروتئین بوده و میزبان تعدادی از باکتری های خوب است که توانایی بدنتان برای پردازش مواد غذایی برای تولید انرژی را تقویت می کنند.

مطالب مشابه

فروش ویژه

محصولات معتبر محصولات معتبر