مناسب ترین حرکات گرم کردن بدن در منزل قبل ورزش

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه

محصولات معتبر محصولات معتبر

مناسب ترین حرکات گرم کردن بدن در منزل قبل ورزش

عکس, مناسب ترین حرکات گرم کردن بدن در منزل قبل ورزش
همیشه باید قبل از شروع ورزش بدن را گرم کرد چگونه در منزل که فضای کافی برای دویدن یا تردمیل نیست بدن را گرم کنیم. در این پست ورزش های مخصوص گرم کردن تمامی بدن را به شما آموزش میدهیم.
نخست باید به مدت یک دقیق در جا بزنید از آرام شروع کنید و به درجا زدن خود سرعت ببخشید. سپس بایستید و بصورت ۲۰ الی ۳۰ مرتبه درجا قدم رو بروید. هماهنگ با حرکت پاها دست هایتان را نیز به بالا و پایین، حرکت دهید. مشت خود راگره نکنید.بعد، به تعداد ۲۰ الی ۳۰ مرتبه به سمت جلو و عقب قدم رو برویذ.این کار ها را به مدت یک دقیقه انجام دهید. یک دقیقه به پشت لگد بزنید . یکبار پای چپ یک بار پای راست. حالا یک دققیه به جلو لگد بزنید. سپس یک دقیقه دستها را به پاها برسانید. یکبار دست چپ به پای راست و یکبار برعکس. خوب حالا زانوهای خود را بالا بیاورید یک بار زانوی چپ یکبار راست. حالا شانه های خود را بچرخانید. دست ها را باز کرده و فکر کنید در هر دست خود یک گوی بلورین دارید حال شانه ها را بچرخانید این عمل را به صورت برعکس نیز انجام دهید. بازوهای خود را بکشید. خم شوید و سعی کنید با هر دو دست مچ پاهای خود را بگیرید. بدون خم شدن زانو. بنشینید و سعی کنید خم شده وکف پاهای خود را که درازکرده اید با دست بگیرید. حال بدن شما گرم شده و آماده ی هر نوع ورزشی است.

 

 

 

مطالب مشابه

فروش ویژه

محصولات معتبر محصولات معتبر