ورزش های کوچک کردن بازوهای پهن و پف کرده ی خانم ها

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه

محصولات معتبر محصولات معتبر

ورزش های کوچک کردن بازوهای پهن و پف کرده ی خانم ها

بازوهای تپل و پف کرده اغلب بازوهایی شل و نازیبا هستند که ظاهر شما را ناخوشایند می کنند این بازوها اغلب در قسمت زیر دارای پوستی شل و افتاده هستند. چگونه بازوهای خود را سفت و جمع و جور و زیبا کنیم ؟ در این پست بهترین ورزش های آب کردن چربی های بازو و ساخت عضله های ظریف زنانه را برای شما قرار داده ایم .
عکس, ورزش های کوچک کردن بازوهای پهن و پف کرده ی خانم ها
این یک ورزش شگفت انگیز است؛ زیرا نه تنها شکل بازوها را تقویت کند، بلکه باعث تقویت عضلات پا نیز می شود. همچنین کمر را کش می دهد. این ورزش برای ایجاد پوزیشن مناسب مفید است.

 شنای میزی عالی برای لاغر کردن بازوها:

این ورزش تقریبا مثل شنای معمولی است. اما تنها تغییر این ورزش این است که شما نیاز به یک پلت فرم یا میز برای انجامش دارید.دست خود را بر روی پلت فرم قرار دهید و شکل شنا را بگیرید. کف پای خود را کنار هم نگه دارید و دستهای خود را در عرض شانه باز کنید.همچنین، کمر و شانه خود را صاف قرار دهید و به عضلات بازوهایتان فشار دهید.حالا شنا را انجام دهید و سعی کنید ۳ ست ۲۰ تایی بروید.

شنای سوئدی :

این شنا به شما کمک زیادی می کند تا چربی بالای بازوی خود را بسوزانید.نکته خوب در مورد این تمرین مقاومتی این است که برای انجام آن شما به دمبل، هالتر یا دیگر تجهیزات نیاز ندارید. این ورزش با انجام کار بر روی عضله سه سر عمل می کند و نتیجه مطلوبی را به شما می دهد.

لاغر کردن بازوها با شیب عضله سه سر:

این ورزش همچنین کمک می کند تا عضله سه سر خوش فرم و جذابی داشته باشید ، شما می توانید این تمرین را در خانه با کمک یک صندلی یا ۲ پا انجام دهید که در اینجا کل وزن بدن بر روی عضله سه سر کار می کند تا آنها را به سطح خوبی برساند.صندلی یا میز را در موقعیت پایداری قرار دهید.در جلو صندلی بایستید و صندلی را با حداقل ۳ فوت دورتر نگه دارید.دستها باید به اندازه یک شانه از هم جدا باشند.
۳ تا۴ گام از صندلی یا میز دور شوید.بالای بدن خود را صاف کنید و زانوها را خم کنید تا در ارتفاع صندلی یا میز قرار بگیرید.حالا آرنج خود را خم کنید و بدن خود را به پایین بروید.به موقعیت عادی خود برگردید.
۳ تا ست ۲۰ تایی را هر روز تکرار کنید که به شما کمک خواهد کرد که به طور موثری از دست چربی ها خلاص شوید.

کوچک کردن بازوها با راه رفتن تخته جانبی:

عکس, ورزش های کوچک کردن بازوهای پهن و پف کرده ی خانم ها
بر روی زمین و روی شکم خود دراز بکشید و سپس دست های خود را به عرض شانه باز کنید و روی زمین بگذارید.
پاها و کف پاهای خود را به هم متصل کنید.
انگشتان دستتان باید به سمت بیرون باشد و بدنتان باید در یک خط مستقیم باشد.
دست راست خود را به سمت چپ ببرید و نگه دارید و به سمت کف پای چپ خود نگه دارید.
همان حرکت را با دست چپ و پای راست خود انجام دهید.
به موقعیت اولتان برگردید.
شکم خود را به سمت ستون فقرات و لگن خود بکشید.
جهت را معکوس کنید و ۳ بار در سمت راست انجام دهید.

مطالب مشابه

فروش ویژه

محصولات معتبر محصولات معتبر