چگونه شیک و زیبا و پرنسس گونه راه برویم

آموزش اخبار سرگرمی آشپزی پزشکی دارو بیماری بدنسازی آرایشی ورزشی استخدام فال چاق شدن لاغری

یاس فان

آرایشی آشپزی آموزش اخبار استخدام بدنسازی بیماری پزشکی چاق شدن دارو سرگرمی فال لاغری ورزشی
محصولات معتبر محصولات معتبر

چگونه شیک و زیبا و پرنسس گونه راه برویم

عکس, چگونه شیک و زیبا و پرنسس گونه راه برویم
راه رفتن صحیح و زیبا می تواند تاثیر زیادی در زیبایی ظاهری شما داشته و نمایش گر اعتماد به نفس و عزت نفس و پذیرفتن خویشتن در بین دیگران است. روی درست راه رفتن خود تمرکز کرده و با این آموزش در یاس فان با ما همراه شوید. هنگام قدم برداشتن از تکنیک پاشنه تا پاشنه یا همان پاشنه تا پنجه استفاده کنید.زمانی که میخواهید پاشنه پا را از زمین جدا کنید،حرکت را تا انگشت و پنجه ی پا ادامه دهید.ابتدا پاشنه را از زمین جدا کرده،سپس قسمت میانی و در آخر پنجه از زمین بردارید و هنگام پا برزمین گداشتن ابتدا پاشنه و سپس حرکت را تا پنجه‌ی پا ادامه دهید.شانه‌ها را ‌پایین آورده و عقب نگه دارید تا شانه هایی صاف داشته باشید و از خم شدن و یا قوز کردن بپرهیزید.شانه‌ها را به دور گردن جمع نکنید.پشت خود را صاف نگه دارید و بگذارید گردن شما کاملا نمایان شود.سپس مطمئن شوید که سرتان بالا است و نگاهتان روبه جلو است.سر شما باید در امتداد ستون فقرات شما باشد.خطی راتصور کنید که از سمت ستون فقرات به سمت سر شما کشیده شده و شمارا مجبور میکند که صاف قرار بگیرید.
البته لازم نیست که حتما نگاهتان را به نقطه ایی متمرکز کنید،اما از به پایین نگاه کردن خودداری کنید، زیرا سر در موقعیت اشتباهی قرار میگیرد و ضمن آسیب رساندن به گردن،شما را فردی ترسو یا خجالتی جلوه میدهد.جذاب‌ترین حالت پیاده‌روی معمولاً شامل یک تکان کوچک در باسن و برداشتن قدم‌های کوچک است.هر شخصی قدم‌ برداشتن منحصر به فرد خود را دارد.لازم است شما هم حالت پباده‌روی منحصربه فرد خود را پیدا کنید.اگر بلندتر یا کوتاه‌تر از حد طبیعی قدم بردارید،میتواند باعث آسیب و فشار به ماهیچه‌ها شود.ستون فقرات ‌می‌تواند تحت تاثیر کارهای روزمره و نحوه‌ی راه‌رفتن و ایستادن قرار بگیرد.شاید شما هم شنیده باشید که میگن :”ترک عادت موجب مرض است”.اما این جمله کاملا اشتباه است.بعد از مدتی تمرین،بدن می‌تواند فرم طبیعی و مناسب به خوب بگیرد.در هنگام راه رفتن،باید فاصله‌ی دوپا کم باشد و پاهارا صاف و نزدیک هم قرار ندهید تا از کمردرد جلوگیری کرد.در هنگام قدم برداشتن،حرکت طبیعی بازو‌ها و دست‌ها را کنترل نکنید.برای تعادل بگذارید بازو‌ها در طرفین پهلو آویزان باشد و بازوان خود را به آرامی در کنار خود قراردهید.درحالت راه رفتن ژست یا حالتی به دستان یا بازوان خود ندهید که آنهارا گره‌خورده و ناراحت‌کننده نمایش دهد.برای زیباتر شدن ژست خود در هنگام راه رفتن،بهتر است که دستان خود را با یک زاویه تند خم نکنید و هنگام حرکت دادن دست‌ها،چرخش آنها بهتر است به سمت سینه باشد.هنگام راه رفتن،زمانی که طولانی مدت ایستاده‌اید،ماهیچه‌های شکم خود را منقبض کنید و پاهای خود را از هم جداکنید و زانو‌ها را خم کنید.همچنین در زمان‌های ایستادن طولانی درصف یا آشپزخانه یا… بهتر است یک چهارپایه زیر یکی از پا‌های خود قرار دهید و بعد از چند دقیقه فشار را به آن یکی پا منتقل کنید.
در زمان راه رفتن،هدف قرار گرفتن هرپا را مستقیما در زیر همان شانه قرار دهید و اندکی زانوها را خم کنید.شاید فکر کنید که پاهای صاف میتواند جذابیت بیشتری ایجاد کند اما قفل کردن زانوها می‌تواند بدن را در وضعیت بدی قرار دهد.
تناسب اندام خود را حفظ کنید و وزن خود را به جلو فشار دهید تا بیشتر از پاشنه پا،روی سینه‌ی پا متمایل شوید زیرا وقتی وزن شما به یک جهت معین متمایل میشود،حرکت به جلو برای شما راحتتر و ساده‌تر میشود.
قدم‌های کوتاه و تند ممکن است شما را عصبی جلوه دهد پس بهتر است قدم‌های بلند و آرام بردارید.
کمر دارای قوسی طبیعی است و فرد باید از ایجاد قوس بیش از حد و یا غیر طبیعی در کمر خودداری کند و برای اینکار لازم است در زمان ایستادن یکی از پاها جلوتر از پای دیگر باشد.در هنگام راه‌رفتن از وسوسه شدن برای لگد زدن به اشیایی که در مسیر شما قرار دارند،بپرهیزید تا راه رفتن شما شکل بهتر و مناسب‌تری به خود بگیرد.
کفش مناسب و استاندارد کفشی است که پا درون آن تغییر شکل ندهد.کفش استاندارد باید راحت باشد و حدود دو یا سه سانت پاشنه داشته باشد.
پاشنه‌ی غیراستاندارد کفش ، میتواند موجب درد در ناحیه کمر شده،زانوها را خم کرده و قوس کمر را افزایش داده.همچنین کفش‌های کف تخت و غیرقابل انعطاف ، سبب انحراف ستون فقرات و کاهش قوس کمر شده و پیدایش ناهنجاری های قامتی به دنبال دارد.

همچنین بخوانید

محصولات معتبر محصولات معتبر