یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

آرایش و گریم صورت لاغر و کشیده و رفع این کشیدگی

عکس, آرایش و گریم صورت لاغر و کشیده و رفع این کشیدگی
چگونه صورتهای لاغر و کشیده را با ارایش پر و گرد نشان دهیم ؟ با این آموزش همراه شوید.
رژ گونه :بهتر است حالت خنده به چهره داده و بعد کمی زیر آن برآمدگی حاصل از خندیدن را با برسی پهن به دو طرف صورت بخصوص سمت گوشها رژ گونه بزنند تا گونه ها برجسته دیده شوند . رژ گونه شما نباید از گوشه چشمها بالاتر مالیده شود. همچنین نباید از امتداد نوک بینی به پایین را رژ گونه بمالید. به این ترتیب صورت شما گرد تر به نظر می رسد.
مژه مصنوعی: بهترین راه برای اینکه صورت لاغر پر و گرد به نظر برسد . خط چشم خود را باید به صورت هشتی و مایل به سمت بالا و انتهای ابروها بکشید.
مدل ابرو :بهترین مدل ابرو برای صورت های باریک، مدل ابروهای نسبتا پهن و صاف و کمی مایل به سمت بالا می باشد تا از کشیدگی صورت کم کند. موهای اضافه را اصلاح کنید و زیاد به ابرو قوس ندهید. هرچه ابروها صاف تر باشند ، درازی صورت کمتر دیده می شود.بهترین حالت و مدل ابرو برای این صورتها، ابروهای نسبتا پهن و صاف و البته بلند و مایل به سمت بالا و دو طرف صورت است تا از کشیدگی آن کم شود.
بهترین کرم پودر : بهترین رنگ برای کسانیکه صورت کشیده دارند، دو درجه روشن تر از رنگ پوست آنها می باشد. البته دقت داشته باشید که اگر رنگ پوستتان سبزه می باشد، آن را بیش از حد روشن نکنید، بلکه دو تا سه درجه از رنگ پوستتان روشنتر کنید تا اختلاف فاحشی با صورت شما پیدا نکند. یادتان باشد که شما برای آرایش، ابتدا باید صورتتان را آماده کنید تا بتوانید موارد دیگر را بر روی آن پیاده سازی کنید.کسانی که پوستی بسیار روشن دارند، نیازی به روشنتر کردن آن ندارند. این افراد با استفاده از روژگونه ها و رژ لب می توانند به برجسته تر شدن صورت خود کمک کنند.
سایه و رژ لب:سعی کنید از سایه و رژ لب با رنگ های روشن استفاده کنید. این رنگ ها چهره ها را باز و روشن تر نشان می دهد که خود باعث برجستگی بیشتر صورت می شود.سایه را در قسمت های نزدیک به بینی کمرنگ تر و در قسمت های بیرونی ، پر رنگ تر بکشید.
مدل مو : با اضافه کردن موها به عرض صورت و همینطور گذاشتن چتری برای کوتاه تر نشان دادن طول این گونه صورت ها استفاده کنید.فر کردن موها یا موج دادن و ویو کردن است.این کار باعث پر شدن عرض سر خواهد شد.اگر موهایتان صاف است؛چشم ها و استخوان گونه ها را روشن کننده ای بزنید تا صورتتان را را پرتر نشان دهد. اگر موهایتان کوتاه است همچنان حجم دو طرف صورت خود را نگه دارید. از چتری استفاده کنید. موهایتان را صاف نکنید این کار باعث کشیده تر نشان دادن صورت می شود.برای زیرسازی آرایش در قسمت چانه و پیشانی از رنگ های تیره تر استفاده کنید. پنکیکی که استفاده می کنید بهتر است یکی دو درجه روشن تر از رنگ اصلی پوستتان باشد؛تا صورتتان را باز تر نشان دهد. موهایتان به دو طرف محکم کشیده نشود که البته اگر شلوغ و حالت دار دورتان بریزد بسیار زیباتر و جدابتر خواهد یود
 آرایش چشمها: هشتی، تیز و به دو طرف صورت مایل شود نه خیلی بالا و به سمت انتهای ابرو ها.
مدل لب: لب پایین را از لب بالایی پر رنگ تر کنید.از رنگهای روشن و شاد برای سایه و رژ لب استفاده شود چرا که چهره های لاغر و کشیده با این رنگها باز و زیباتر خواهند شد.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر