یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

آرتریت پسوریاتیک را با روشهای سنتی درمان کنید

عکس, آرتریت پسوریاتیک را با روشهای سنتی درمان کنید

نمک دریا :نمک دریا را در آب وان حل کنید و ساعتی را در آن آب بمانید. تا بدنتان حسابی خیس بخورد. این کار باعث کاهش پوسته ریزی و خارش ناشی از پسوریازیس می شود.
آلوئه ورا :ژلی که از گیاه آلوئه ورا بدست می آید. می تواند موجب کاهش قرمزی و پوسته ریزی پسوریازیس شود. کرم هایی که حاوی ۰٫۵ درصد آلوئه ورا هستند می توانند برای درمان علائم پوستی مفید باشند. توصیه می شود که روزانه ۳ بار از این کرم ها در محل های درگیر استفاده نمایید. قرص های آلوئه ورا برای درمان به هیچ وجه توصیه نشده و ممکن است خطرناک باشند.
کپسایسین :ماده ای است که در فلفل های تند یافت می شود. درواقع علت اصلی تندی فلفل کپسایسین است. زمانی که پماد حاوی کپسایسین را بصورت موضعی در مفاصل گرفتار استفاده کنید، باعث کاهش درد، التهاب، قرمزی و پوسته ریزی می شود.
روغن درخت چای:این درخت از درختان بومی استرالیا است. روغن آن برای درمان زخم ها و کهیر استفاده می شود. بعضی افراد ممکن است به این روغن حساسیت (آلرژی) داشته باشند.
زردچوبه:زردچوبه حاوی مواد ضدالتهابی و آنتی اکسیدان است. همچنین این ماده می تواند میزان بیان سایتوکاین های بدن از جمله TNF را تغییر دهد. زردچوبه در زمان های شعله وری پسوریازیس و آرتریت پسوریاتیک می تواند مفید باشد. همچنین FDA مصرف ۱٫۵ تا ۳ گرم زردچوبه در روز را بی خطر می داند.
سرکه سیب:می تواند باعث کاهش خارش پوست سر مرتبط با پسوریازیس شود. سرکه سیب به آسانی در هر فروشگاهی یافت می شود. شما می توانید چندین بار در هفته بر روی پوست سر خود از آن استفاده کنید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر