یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

آسیتون های خانگی موادی که لاک پاک کن هستند

عکس, آسیتون های خانگی موادی که لاک پاک کن هستند

برای پاک کردن لاک از روی ناخن بدون لاک پاک کن می توانید از روش های زیر استفاده کنید . چون همیشه آسیتون یا لاک پاکن ها در منزل ما وجود ندارد و در دسترس نیستند.

لاک :  میتوانید یک لایه لاک را روی لاک قبلی بزنید و سپس آن را با دستمال پاک کنید.

خمیر دندان : به اندازه ی یک نخود خمیر دندان را به روی هریک از ناخن ها بگذارید و با دستمال کاغذی روی ناخن خود بمالید. با این کار به آرامی لاک از روی ناخن شما پاک خواهد شد.

الکل: مقداری الکل و چند تکه پنبه تهیه کنید. سپس به روشی که از استون برای پاک کردن لاک استفاده میکردید، لاک خود را پاک کنید. در صورت نیاز چند دقیقه ناخن ها را در الکل قرار دهید تا لاک نرم شود و سپس با پنبه آنرا پاک کنید.

سرکه سفید و لیمو:اسید داخل سرکه ی سفید جایگزین مناسبی برای الکل به حساب می آید و لیمو نیز به اثر گذاری آن کمک میکند. همچنین بوی آن را بهبود میبخشد. مقداری سرکه را در ظرفی بریزید و آب یک یا دو لیمو را به آن اضافه کنید. سپس با تکه ای پنبه آن را روی ناخن خود بمالید تا لاک پاک شود.

هیدروژن پراکسید:۲/۱ فنجان هیدروژن پراکسید را با ۴/۱ فنجان آبجوش ترکیب کنید و به مدت ده دقیقه ناخن ها را در آن قرار دهید. زمانی که لاک کمی نرم شد به آرامی لاک را پاک کنید. برای قسمت هایی که باقی مانده میتوانید از سوهان ناخن یا تیکه ای آجر کمک بگیرید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر