یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

آموزش آرایش صورت از پرایمر تا اسپری‌ های تثبیت کننده

عکس, آموزش آرایش صورت از پرایمر تا اسپری‌ های تثبیت کننده
قدم اول برای آرایش استفاده از پرایمر است حتی اگر شما قصد دارید ملایم ترین آرایش را انجام دهید استفاده از پرایمر برای زیبا شدن آرایش شما الزامی است . چرا که پرایمرها، ژل‌ها و کرم های نرم و لطیفی هستند که خطوط و منافذ سطح صورت شما را پر می‌کنند و سطوح زبر را نرم کرده و یک سطح ایده آل برای آرایش شما فراهم می‌آورند. مرحله دوم زدن کانسیلر است چرا که کانسیلرها که به دو صورت مایع و استیک ( ماتیکی ) هستند می توانند تمامی تیرگی های ناهنجار پوست ، جوش ها ، جای جوش ها را بپوشانند. کانسیلرهای ماتیکی بیشتر برای آرایش‌های سنگین‌تر در سطوح کوچکتر و مشخص‌تر مناسب هستند. از کانسیلر برای کاهش نقاط تیره زیر چشم به منظور بوجود آوردن یک ظاهر درخشان و روشن ،کانسیلر را زیر چشم ها با یک اسفنج مرطوب یا بورس آرایشی اعمال کنید. اگر از کانسیلر برای به حداقل رساندن عیوب و لک‌ها استفاده می‌کنید آن را مستقیماً روی همان نقاط اعمال کنید.

برای روشن کردن صورت با استفاده از کانسیلر مایع یا کرم نقاط کوچکی را در مناطقی که در زیر آمده قرار دهید:

بصورت افقی در وسط پیشانی
پایین‌تر از مرکز بینی
زیر چشم‌هایتان
روی برآمدگی بالای چانه، کمی زیر لب پایینی
به نرمی آن را به پوست اطراف این مناطق بمالید و همیشه اطمینان حاصل کنید که با لایه ی اولیه پوشیده می‌شود.
استفاده از پودر پایه یا کرم پودر بعد از مرحله ی کانسیلر است ، در آرایش امری انتخابی است و اگر شما رنگ پوست خود را دوست دارید از زدن آن صرفه نظیر کنید . کرم پودر می تواند آرایش شما را سنگین و زننده کند و سن شما را بیشتر نشان دهد.
قدم بعدی زدن رژ گونه است که باید برای این کار لب ها را به حالت غنچه در آورده و در همان حالت غنچه لبخند بزنید در این صورت گردی گونه کاملا نمایان شده و روی آن را باید رژ گونه بزنید رژ گونه باید هر چه بیشتر به بینی نزدیک تر می شود محو شود.
قدم بعدی استفاده از هایلایت‌ها است که به اشکال مختلفی از جمله مایع، کرم‌ها و پودرها وارد می‌شوند. شما می‌توانید انتخاب کنید که از یکی از آن ها را استفاده کنید، یا ترکیب مورد علاقه خود را از دو یا سه تا از آنها پیدا کنید. هرچه انتخاب کنید، روند اعمال هایلایت یکسان است.
ابتدا با استفاده از هایلایت مایع، قسمت های زیر اعمال کنید:
پایین پل بینی خود را پایین بیاورید.
در قسمتهای بالای گونه های گونه خود
در گوشه های داخلی پلک‌های خود قرار بگیرید
بر روی استخوان پیشانی خود
تو رفتگی بالای لب فوقانی شما (همچنین به نام کمان Cupid)
مرکز پیشانی شما
مرکز چانه شما
بعد ازپایان یافتن هایلایتر روی نقاط مناسب پوست، آن را با استفاده از نوک انگشتان یا اسفنج بمالید. برای به حداکثر رساندن تأثیر هایلایتر، لایه‌ای با پودر یا مایع هایلایتر را بر روی مناطقی که می‌خواهید تاکید بیشتری کنید، بمالید.
قدم بعدی سایه ی چشم ها است .
از دو سایه چشم مکمل استفاده کنید: یک سایه روشن تر و دیگری سایه تیره.حالا قلم مو سایه چشم خود را درون سایه تیره تر فرو کنید و سپس به آن ضربه بزنید تا از هر مقدار اضافه آن بریزد. سایه روشن تر را روی کل پلک بمالید، از خط رویش مژه شروع کنید و دقیقاً بالای چاله پلک خود پایان دهید.اکنون بورس خود را به رنگ تیره‌تر آغشته کرده و بار دیگر از آن خارج کنید. رنگ را در گوشه بیرونی چشم ، دقیقاً بالای خط مژه خود بمالید. سایه‌ی تیره تر را در چاله پلک خود، دقیقاً زیر استخوان ابرو بکشید. مالیدن سایه را در حدود مرکز پلک خود متوقف کنید، زیرا نمی‌خواهید گوشه‌های داخلی را تیره کنید. یک برس سایه تمیز بگیرید و دو سایه را در محل تلاقی با هم مخلوط کنید. اگر ظاهری چشمگیر تر را دوست دارید، سایه تیره را یک بار دیگر استفاده کنید.
قدم بعدی خط چشم است ، با خط چشم مایع، در گوشه داخلی چشم خود خط را نازک شروع کنید، سپس سمت گوشه بیرونی چشم خط را ضخیم‌تر کنید. می‌توانید کشیدن خط چشم را از وسط چشم یا از گوشه داخلی چشم شروع کرده و نوک بورس مخصوص رسم خط چشم را تا حد ممکن نزدیک به خط رویش مژه ها نگه دارید. از قسمت نازک برس خط چشم برای ایجاد خط های کوچک در طول خط مژه ها استفاده کنید، سپس آنها را به هم وصل کنید تا فضاهای خالی را پر کنید. اگر دست شما می‌لغزد، نگران نباشید! مقداری از پاک کننده آرایش چشم را روی نوک گوش پاک کن بمالید و محل آن را تمیز کنید.
ژل خط چشم: این نوع خط چشم معمولاً در یک ظرف کوچک قرار می‌گیرد، با یک بورس باریک برای کشیدن خط چشم. خط چشم ژل برای ایجاد یک چشم گربه فوق العاده است.
نحوه استفاده: بورس مخصوص خط چشم را داخل ظرف محتوی ژل خط چشم فرو کنید. قلم مو را چرخانده تا اطمینان حاصل شود که هر دو طرف بورس کاملاً به ژل آغشته شده باشد وشروع به کشیدن خط چشم از وسط خط مژه ها به سمت بیرون چشم کنید. سپس یک خط از گوشه داخلی چشم خود را به سمت وسط بکشید ، و در نهایت این دو خط را به هم متصل کنید.
اگر می‌خواهید فقط از یک محصول آرایشی استفاده کنید، ریمل باید در صدر لیست شما باشد. چند بار کشیدن ریمل می‌تواند باعث شود با یک حرکت چشمان شما براق‌تر به نظر برسد.ریمل را می‌توانید در رنگ‌های مختلف پیدا کنید، اما رنگ های سیاه و قهوه ای رایج ترین هستند. با فر دادن مژه ها با فر مژه شروع کنید.
قدم بعدی زدن فرموژه است پس دقت کنید که فرموژه باید بعد از سایه و خط چشم و ریمل باشد .
قدم بعدی زدن خط لب و رژ لب و برق لب است . بهتر است از رنگ های خنثی و ملایم استفاده نمایید .
اسپری و پودر تثبیت کننده می‌تواند مرحله نهایی برای آرایش روتین شما باشد. اگر می‌خواهید آرایش شما در تمام طول روز باقی بماند، بدون اینکه چرب یا چروک و خراب شوند، مهم است که در یک راه حل تثبیت کننده‌ی کیفیت سرمایه گذاری کنید.
اسپری‌های تثبیت کننده برای همه نوع پوست طراحی شده‌اند و می‌توانند از آن برای تثبیت انواع آرایش استفاده کنید. اسپری تثبیت کننده آرایش شما را در جای خود نگه می‌دارد، به شما کمک می‌کند نیازها به ترمیم مجدد آرایش را کاهش داده و آرایش خود را ساعت‌ها به صورت بی‌عیب و نقص نگاه داشته باشید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر