یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

آموزش استفاده از آلوئه ورا برای تقویت مو

عکس, آموزش استفاده از آلوئه ورا برای تقویت مو

برای آبرسانی درست و تقویت موهای خود با ماسک آلوئه ورا این پست را بخوانید. . شما می توانید گیاه آلوئه ورا را به صورت آنلاین یا از گلخانه ها تهیه نمایید. برای استخراج عصاره این گیاه، آن را از پایین تا وسط برش دهید. چاقو را به آرامی حرکت دهید تا نلغزد.مطمئن شوید از چاقوی تیزی استفاده می کنید زیرا به کمک تیغه کهنه نمی توان عصاره این گیاه را به درستی بیرون آورد.

از یک قاشق غذاخوری برای برداشتن دو قاشق غذاخوری از این ژل استفاده نمایید. سعی کنید ژل داخل برگ را کاملا تمیز نمایید. ژل زردرنگی نزدیک دو انتهای برگ خواهد بود. این ژل را جمع آوری نکنید زیرا تنها به ژل صاف و بدون رنگ آلوئه ورا نیاز خواهید داشت. ژل به دست آمده را در ظرف کوچکی بریزید تا بتوانید آن را در حمام مورد استفاده قرار دهید.بسته به اندازه گیاهی که ژل را از آن بیرون می آورید ممکن است بتوانید آلوئه ورای کافی از برگ به دست آورید. با اینحال اگر گیاه شما کوچک تر باشد مجبور خواهید بود ژل بعدی را از برگ های دیگر جمع آوری نمایید تا بتوانید دو قاشق غذاخوری از آن را به دست آورید.

دو قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا و دو قاشق غذاخوری آب را به کاسه ای اضافه کنید. از قاشق برای ترکیب کردن این دو ماده استفاده نمایید. این مواد را تا جایی ترکیب کنید که مایع نرم و یکنواختی داشته باشید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر