یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

آموزش استفاده اولاپلکس در رنگ مو و دکلره

عکس, آموزش استفاده اولاپلکس در رنگ مو و دکلره

*آموزش استفاده اولاپلکس در پودر دکلره

برای دکلره کردن مو یا آمبره و بالیاژ کردن مو متوسط پودر دکلره، ابتدا مقدار ٣٠ گرم پودر دکلره باید با اکسیدان یا فعال کننده (یا همان اکسیدان‌های ۹، ۶ و ۱۲ درصد) به خوبی مخلوط شود؛ حال در این مرحله باید از اولاپلکس شماره ١ به مقدار ٧/۵ میلی لیتر به مخلوط اضافه نمایید و در ادامه مراحل روشن کردن مو که مانند روش سنتی مو است، موها را روشن کنید.

*آموزش استفاده از Olaplex در رنگ مو

ابتدا رنگ مورد نظر را باید با اکسیدان یا فعال‌ کننده‌های رنگ موجود در بازار به خوبی ترکیب نمایید، سپس در ازای هر ١٠٠ میل رنگ مقدار ٣/٧۵ میلی لیتر از اولاپلکس شماره ١ به مخلوط رنگ اضافه کرده و دوباره خوب مخلوط کنید، سپس مو رنگ آمیدی میگردد.منظور از اولاپلکس شماره ۱، قوطی اول اولاپلکس است که روی آن درج شده که این قوطی در مرحله اول مورد استفاده قرار میگیرد.

اگر برای انجام روشن کردن مو، به مقداری بیشتر از ٣٠ گرم نیاز داشتید، می بایست مخلوط های حاصل را در ظروف جداگانه تهیه نمایید. زیرا مقدار Olaplex (٧/۵ میلی لیتر) فقط در ٣٠ گرم پودر فعال می شود. (به طور مثال اگر مویی به ٩٠ گرم پودر روشن کننده احتیاج داشته باشد، باید در سه ظرف جداگانه ۳۰ گرمی مخلوط گرفته شود)

بعد از روشن کردن مو، باید موها را به طور کامل آبکشی کنید، البته بهتر است که از نرم کننده یا شامپو یا مواد تمیز کننده استفاده نکنید، سپس با حوله (بدون استفاده از سشوار) رطوبت موها را بگیرید به طوری که ١۵ الی ٢٠ درصد از رطوبت مو باقی بماند. حال، مو را با اولاپلکس شماره ٢ آغشته کرده و به مدت ١۵ الی ٢٠ دقیقه رو به پایین به خوبی ماساژ دهید و در انتها با یک کلاه رنگ، موها را بپوشانید و به مدت ١ الی ٢٢ ساعت صبر کنید و سپس موها آبکشی و کاملا خشک نمایید، بعد در انتها درصورت نیاز به رنگساژ، می توانید از آن استفاده نمایید.

اولاپلکس سه مرحله ای به چه معناست؟
محصول اول، اولاپلکس مایع است که باید به میزان مناسب در پودر دکلره و رنگ ترکیب شود.در زمان ترمیم دکلره و مش، مورد استفاده قرار می‌گیرد و باعث می‌شود ساقه‌هایی که قبلا دکلره شده اند، آسیب نبینند.شماره اولاپلکس این مرحله ۱ است.

محصول شماره ۲ اولاپلکس، مخصوص تراپی است، یعنی خانمی که موهای خود را دکلره کرده، باید با محصول شماره ۲ اولاپلکس موهای خود را ماساژ دهید و ۱۵ تا ۲۰ دقیقه بر روی موها بماند.

محصول شماره ۳ مخصوص مراحل احیاسازی در منزل است. به صورتی که خانم‌ها باید به صورت هفتگی از این محصول استفاده کند.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر