یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

آموزش بازیابی پسورد پیج شما در اینستاگرام با عکس

عکس, آموزش بازیابی پسورد پیج شما در اینستاگرام با عکس

اگر پسورد خود را فراموش کرده اید و یا اصلا نمی دانید در زمان ساخت پیج خود چه پسوردی زده اید با این آموزش از سایت یاس فان همراه شوید. برای اینکار به سایت اینستاگرام مراجعه کرده و روی Log In که در پایین صفحه قرار دارد، کلیک کنید. در صفحه بعد، در زیر کادر Log In روی لینک Forgot Password کلیک کنید.

عکس, آموزش بازیابی پسورد پیج شما در اینستاگرام با عکس

در این قسمت نام کاربری، آدرس ایمیل و یا شماره تلفنی که با آن اکانت خود را باز کرده‌اید، وارد کنید. پس از عبور از مرحله بررسی امنیت روی گزینه Reset Password کلیک کنید.

عکس, آموزش بازیابی پسورد پیج شما در اینستاگرام با عکس

در این مرحله ایمیلی به آدرسی که قبلا در سایت وارد کردید، ارسال خواهد شد که حاوی یک لینک برای ریست کردن پسورد اینستاگرام شما خواهد بود. هرگاه این پیغام را دریافت کردید، روی گزینه Reset Password کلیک کنید.

عکس, آموزش بازیابی پسورد پیج شما در اینستاگرام با عکس

پسورد جدید خود را وارد کنید. در کادر بعدی نیز جهت تایید پسورد، مجددا رمز جدید را وارد کنید و سپس روی Reset Password کلیک کنید.در این مرحله قادر خواهید بود که با اکانت خود در اینستاگرام وارد شده و به فید اینستاگرام خود هدایت خواهید شد.

بازیابی رمز اینستاگرام از طریق اپلیکیشن اندروید یا iOS

بازیابی رمز اینستاگرام از روی اپلیکیشن نیز بسیار ساده است. ما این آموزش را برای نسخه اندروید منتشر کردیم اما باید گفت که این روش به خوبی روی آیفون و یا آیپد نیز با کمی تفاوت جواب خواهد داد. اپلیکیشن اینستاگرام را روی موبایل خود باز کرده و در صفحه ورود، روی لینک Get Help Signing In کلیک کنید.در این قسمت از بازیابی رمز اینستاگرام با ایمیل؛ نام کاربری، آدرس ایمیل و شماره تلفنی که با آن اکانت خود را باز کرده‌اید، وارد کنید و سپس روی گزینه Next کلیک کنید.در این قسمت از بازیابی رمز اینستاگرام از طریق ایمیل یا نام کاربری؛ سه گزینه برای انتخاب وجود دارد: اینکه اینستاگرام برای شما از طریق ایمیل، یک پیغام ارسال کند، یا به‌واسطه SMS یک پیام بفرستد و یا از طریق وارد شدن به اکانت فیسبوک (البته اگر قبلا آن را تنظیم کرده باشید) این کد را دریافت کنید. در ادامه آموزش، ما ارسال پیام از طریق ایمیل را بررسی خواهیم کرد اما روش ارسال پیام با SMS نیز بسیار مشابه با ایمیل بوده و در ادامه مقاله به آن می‌پردازیم.پس از انتخاب گزینه بازیابی رمز اینستاگرام از طریق ایمیل، پیامی به آدرس ایمیلی که قبلا در اپلیکیشن وارد کرده‌اید، دریافت خواهید کرد. در پیغامی که به‌واسطه ایمیل دریافت کرده‌اید روی گزینه {Login In As {Username کلیک کنید. همچنین قادر خواهید بود که روی لینک Reset Your Instagram Password کلیک کنید. در واقع هر دو روش، شما را به صفحه ریست پسورد هدایت خواهد کرد.حال رمز جدید خود را تایپ کنید (در نظر داشته باشید که آن را از نظر امنیت، قوی انتخاب کنید) و سپس بر روی گزینه Reset Password کلیک کنید. در این مرحله قادر هستید که با اکانت خود در اینستاگرام وارد شوید و به فید اینستاگرام خود هدایت خواهید شد.یکی دیگر از راه‌هایی که هنگام فراموش کردن رمز اینستاگرام می‌توانید از آن استفاده کنید، بازیابی پسورد اینستاگرام از طریق پیامک است.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر