یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

آموزش تصویری غیر فعال کردن اینستا یا همان حذف موقت

اگر می خواهید پیج خود را در اینستا گرام به صورت موقتی حذف کرده و آن را در دسترس عموم خارج کنید و به اصطلاح پیج خود را دی اکتیو اینستاگرام (دیلیت موقت اکانت اینستاگرام ) کنید با این آموزش تصویری همراه شوید.نخست بهتر است بدانید این کار را نمی توانید با اینستای خود انجام دهید و با نرم افزار اینستاگرام نمی شود. بلکه باید از طریق گوگل گوشی خود یا لپ تاپ خود وارد سایت  https://www.instagram.com شوید.در صفحه اصلی بر روی Log in یا ورود کلیک کنید. حالا می‌توانید با تایپ کردن نام کاربری (آی‌دی) و رمز عبور (پسورد)‌ یا هر روش دیگری که برای ورود به اینستاگرام استفاده می‌کنید، وارد اکانت خود شوید (تصویر ۲).
عکس, آموزش تصویری غیر فعال کردن اینستا یا همان حذف موقت
پس از وارد کردن مشخصات ورود در صفحه جدید (تصویر ۳) گزینه Not Now را بزنید و پس از آن به صفحه اصلی خودتان وارد می‌شوید (تصویر ۴) که شبیه به صفحه اصلی برنامه اینستاگرام بوده و تصاویر خود و کسانی که در اینستاگرام دنبال می‌کنید را می‌توانید ببینید.
عکس, آموزش تصویری غیر فعال کردن اینستا یا همان حذف موقت
در این صفحه با کلیک یا لمس بر روی تصویر پروفایل یا علامت آدمک در گوشه سمت راست و پائین صفحه (تصویر ۴) به صفحه پروفایل خود خواهید رفت. پس از باز شدن صفحه پروفایل (تصویر ۵)، کافیست بر روی Edit profile کلیک کنید تا به صفحه ویرایش پروفایل خود (تصویر ۶) بروید. سپس تا انتهای صفحه پائین بروید (تصویر ۷) و در انتهای صفحه بر روی عبارت Temporarily disable my account کلیک کنید تا به صفحه غیرفعال کردن اکانت وارد شوید.
عکس, آموزش تصویری غیر فعال کردن اینستا یا همان حذف موقت
در صفحه غیرفعال کردن اکانت (تصویر ۸)، با رفتن به قسمت پایین صفحه با صفحه‌ای مانند صفحه تصویر ۹ روبرو می‌شوید. در این قسمت می‌توانید به اینستاگرام دلیل غیرفعال کردن اکانتتان را بگویید. اگر تنها به غیرفعال اکانتتان فکر می‌کنید، چندان اهمیتی هم ندارد و می‌توانید همین دلیل Just Need a break (تصویر ۹) را برگزینید.پس از انتخاب دلیل برای دی اکتیو کردن اینستاگرام، لازم است که دوباره رمز عبور خود را وارد کنید. پس از وارد کردن دوباره رمز عبور در کادر مورد نظر، بر روی دکمه آبی رنگی که با عبارت Temporarily Disable Account در پایین صفحه مشخص شده است (تصویر ۹) کلیک کنید.اینستاگرام برای انجام کار از شما مجددا تائید خواهد خواست و پس از تائید کار تمام می‌شود(تصویر ۱۰).پس از آن به طور خودکار و توسط اینستاگرام از اکانت خود خارج می‌شوید. تمام! فرایند حذف موقت اکانت اینستاگرام شما آغاز می‌شود.برای برگشت فقط کافی است تا دوباره یوزنیم و پسورد خود را وارد کرده و به اینستای خود بروید. اما این موضوع برخی اوقات بیشتر طول کشیده و تا ساعت‌ها و حتی تا چند روز امکان ورود مجدد به اکانت و فعال کردن آن را ندارید.چقدر می‌توانم اکانت را دی اکتیو نگه دارم؟ اینستاگرام مدت زمان یا محدودیت زمانی خاصی برای دی اکیتو کردن اعلام نکرده اما تجربه ما و کاربرانی که مشکلات خود را در همین مطلب گزارش کرده‌اند نشان می‌دهد که بهتر است این مدت زمان طولانی نباشد و هر چند وقت بک بار اکانت را مجدد فعال و دوباره غیرفعال کنید.اگر استفاده از این برنامه حتی برای همان یک هفته مدت فعال بودن تمرکز شما را می‌گیرد بهتر است تا فرصت دوباره برای امکان حذف اکانت موقت دوباره، خود برنامه را برای مدت مورد نیاز از روی گوشی پاک کنید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر