یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

آموزش جذاب و خیره کننده کردن چشمها با مداد سفید

عکس, آموزش جذاب و خیره کننده کردن چشمها با مداد سفید

شما می توانید تغییرات شگفتی در زیبایی چشمان خود با مداد سفید ایجاد کنید. مثلا اولین قدم این است که می توانید قرمزی داخل چشمان خود را با این مداد محوکنید.  اگر چشمانتان قرمز شده و به مهمانی یا مجلسی رسمی دعوت شده اید بهتر است با مداد سفیدی روی پلک هایتان بکشید تا قرمزی چشمانتان خنثی شود در این صورت چشمانتان باز و بزرگتر به نظر می رسد.

برای زدن سایه چشم به صورت آمبره به دو رنگ خط چشم تیره و سفید نیاز دارید که در این صورت باید به کمک خط چشم سفید از گوشه داخلی خط چشمی روی خط پلک بالایی خود بکشید چشم ها به مرکز پلک ها می رسد خط چشم رنگی را از مرکز به گوشه بیرونی چشم بکشید و دو خط چشمی که کشیده اید را با کمک قلم موی مرکزی ترکیب کنید.

اگر می خواهید چشمانتان بزرگتر و درشت تر به نظر برسد می توانید خط چشم را در قسمت داخلی پلک پایین بکشید.

اگر می خواهید چشمانتان جذاب تر به نظر برسد می توانید داخل پلک پایین را با مداد خط چشم سفید پر کنید و خط چشم مشکی را روی خط مژه بالایی بکشید این ترفند آرایشی برای افرادی با چشمان کوچک مناسب است. برای اینکه سایه چشمتان حرفه ای تر به نظر برسد، بهتر است از سایه سفید یا مداد برای زیرسازی چشم استفاده کنید و سایه سفید را با کمک برس یا انگشت روی سطح چشم پخش کنید.

عکس, آموزش جذاب و خیره کننده کردن چشمها با مداد سفید

برای زیبایی چشم از ابروها غافل نشوید :

با کمک مداد چشم سفید می توانید ابروهای خود را جذاب تر نشان دهید تنها کاری که باید انجام دهید این است که با مداد زیر ابروها را بکشید.

برای پوشاندن سیاهی زیر چشم می توانید با کمک خط چشم سفید گوشه داخلی چشم را پر کنید و زیبایی و درخشندگی خاصی به چشمان خود ببخشید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر