یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

آموزش حرفه ای کشیدن ابرو با مداد برای تازه کار ها

عکس, آموزش حرفه ای کشیدن ابرو با مداد برای تازه کار ها

اگر میخواهید به صورت کاملا نچرال به ابروهای خود فرم دهیدو آنها را زیبا کنید با این آموزش همراه شوید. برای زیبا سازی ابروها در منزل نخست باید تاج ابرو را مشخص کنید ،  برای مشخص کردن تاج ابرو یک مداد یا براش را مماس با پره بینی قرار دهید به طوری که امتداد آن روی ابروی‌تان قرار گیرد. سپس می‌توانید یک خط مستقیم که بالای گوشه چشم و پره بینی عبور می‌کند را با انتهای براش تا محل تاج ابرو مشخص کنید. براش را در کنار پره بینی بگذارید و در حالی که روبرو را مشاهده می‌کنید، برای باید از وسط مردمک چشم عبور کند و در بالای ابرو تمام شود. براش را گوشه پره بینی بگذارید و مماس با گوشه چشم عبور دهید. انتهای براش محل دم ابرو را نشان می‌دهد.

بهتر است رنگی را انتخاب کنید که هم رنگ ابروهای‌تان است. همچنین یکی از کارسازترین روش‌ها این است که مدادی انتخاب کنید که کمی روشن‌تر از رنگ موهایتان باشد.به عنوان مثال اگر موهای‌تان قهوه‌ای روشن است باید مدادی انتخاب کنید که یک درجه روشن‌تر باشد و یا اگر موهایتان بلوند است یک درجه تیره‌تر از رنگ موهایتان انتخاب کنید تا بتواند روی ابروها بهتر خود را نشان دهد.نکته: اگر نمی‌توانید رنگ مورد نظر خود را به خوبی انتخاب کنید تستر رنگ ابرو را بر روی یکی از ابروهای‌تان امتحان کنید و از خودتان عکس بگیرید و با توجه به عکس ببینید که کدام رنگ بهتر است و همان را انتخاب کنید.

در ابتدا ابروهای‌تان را با کمک شانه ابرو، رو به بالا شانه بزنید. شما با این کار می‌توانید مشاهده کنید که کدام قسمت از ابروهای‌تان خالی است و فضاهای کم پشت ابرو کجاها هستند که باید آن‌ها را پر کنید. اگر ابروهایتان بلند است، با کمک قیچی ابروهایتان را مرتب و کوتاه کنید.

مرحله دوم – پر کردن ابروها
با توجه به حالت ابروی خود، با استفاده از محصولی که خریداری کرده‌اید، داخل ابروهای خود را پر کنید. توجه کنید که این کار را آرام انجام دهید تا ابروهایتان طبیعی‌تر جلوه کنند و همچنین خیلی پر رنگ هم نشود.البته قبل از شروع این کار می‌توانید شکل کلی ابرو را با مداد بکشید و خط بالا را با کمی فاصله از ابرو کشیده و خط پایین را با کمی فاصله از ابتدای ابرو بکشید تا طبیعی‌تر جلوه کنند.

مرحله سوم – مرتب کردن خطوط
برای آنکه خط‌هایی که کشیده‌اید کم رنگ‌تر شوند با استفاده از قلم موی کوچک یا پد آرایشی خطوطی که کشیده‌اید را کمی محو کنید.

مرحله چهارم – شانه زدن و اصلاح کار انجام شده
پس از آنکه ابروهای‌تان را پر کردید، می‌توانید متوجه اشتباهاتی که کرده‌اید بشوید. برای آنکه مطمئن شوید جای خالی باقی نمانده ابروها را دوباره بالا بزنید و اگر جای خالی مشاهده کردید آن را پر کنید. در نهایت ابروها را به حالت اول بازگردانید.

برای مشاهده نهایی کار خود چند قدم از آینه فاصله بگیرید تا اگر ایرادی وجود داشت بتوانید مشاهده کنید. البته توجه داشته باشید که مشکلی نیست اگر ابروها دقیقا عین هم نباشد تنها کافی است به اندازه کافی شبیه به هم باشند.

مرحله پنجم – مرحله آخر
در پایان کار مقداری کانسیلر به استخوان زیر ابرو بزنید تا موهای ریزی که در زیر ابرویتان قرار گرفته‌اند و ابروها را نامنظم نشان می‌دهند، مرتب شوند.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر