یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

آموزش خارج کردن آب از گوش در منزل

عکس, آموزش خارج کردن آب از گوش در منزل

سر را به پهلو خم کنید تا گوش آسیب دیده رو به پایین باشد. دست را دور گوش جمع کنید، بنابراین کف دست بیشتر گوش و مجرای گوش را بپوشاند.کف دست کاسه شده را به سمت گوش فشار دهید، گوش را کمی به سر فشار دهید و سپس دوباره بیرون بکشید. کف دست باید در حالی که به داخل گوش فشار می‌آورد صاف شود و در حین دور شدن مجدداً جمع شود. در این فعالیت فرد باید در گوش احساس مکش و رهاسازی کند.پس از چند بار انجام این کار، سر را به سمت پایین خم کنید تا مایع خارج شود. ممکن است تکان دادن مجدد لاله گوش برای کمک به خروج آب کمک کند.

در صورتی که مشکل حل نشد راه حل زیر را انجام دهید :

برخی از افراد ممکن است تصمیم بگیرند که آب اضافی موجود در مجرای گوش را با استفاده از هوای یک سشوار تبخیر کنند. برای انجام این کار، سر را روی یک حوله یا بالش قرار دهید و گوش آسیب دیده رو به سشوار باشد.سشوار را در پایین ترین حالت قرار دهید و دستگاه حداقل یک فوت از سر فاصله داشته باشید. لاله گوش را بکشید تا باز شود و هوای بیشتری به داخل گوش هدایت شود.

حتماً این کار را در اتاقی تمیز و عاری از گرد و غبار، مو یا سایر مواد زائد که ممکن است به داخل گوش وارد شوند انجام دهید. اطمینان حاصل کنید که دستگاه به اندازه کافی دور باشد تا فشار هوا یا صدای موتور به ساختارهای ظریف گوش آسیب نرساند.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر