یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

آموزش خمیر خانگی برای از بین بردن لکه های دندان

عکس, آموزش خمیر خانگی برای از بین بردن لکه های دندان

در این پست به شما آموزش میدهیم که چگونه با درست کردن یک خمیر خانگی دندانهای خود را جرم گیری کرده و لکه های موجود روی دندان ها را از بین ببرید. هرگز به این خمیر آب میوه به خصوص آب لیمو اضافه نکنید ، زیرا آب میوه ها اسیدی اند و می توانند مینای دندان را خراب کنند.

از مزایای جوش شیرین می توان به موار زیر اشاره کرد :

دندان ها را تمیز می کند و پلاک را پاک می کند .
دندان ها را به طور مؤثر سفید می کند .
عاری از رنگ ، طعم دهنده ها یا سایر مواد شیمیایی مضر است

آموزش جرم گیری سطحی دندان در خانه:

در یک فنجان کوچک ، نصف قاشق چای خوری از جوش شیرین (۳ گرم) را با آب کافی مخلوط کنید تا ۱/۴ یا نصف قاشق چای خوری آب تا خمیر تشکیل شود.برای طعم دار شدن می توانید نعنا را با جوش شیرین و آب مخلوط کنید . یک برس زبر در خمیر فرو ببرید سپس دندان ها را به آرامی با حرکت دایره ای تمیز کنید .

آموزش جرم گیری عمقی دندان در خانه :

ترکیب آب اکسیژنه با جوش شیرین به حذف لکه های سطحی و عمیق دندان کمک می کند . آب اکسیژنه برای سفید کردن دندان ها از داخل و در عمق بیشتری عمل می کند . البته ترکیب این دو می تواند باعث حساس شدن لثه ها و دندان ها شود بنابراین اگر قادر به رسیدگی به حساسیت نیستید از این روش استفاده نکنید .

هشدارها :

استفاده مداوم از جوش شیرین روکش دندان ها را کاهش داده و به مسائل حساسیت بزرگی برای دندان ها و صمغ ها منجر می شود.هنگام ترکیب بیکربنات سدیم با پراکسید هیدروژن برای ایجاد یک خمیر سفید کننده, از آن فقط برای مدت کوتاهی مثلا یک یا دو هفته استفاده کنید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر