یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آشپزی

آموزش خوشمزه ترین دسر اسپانیایی به اسم پان اسپانیا

عکس, آموزش خوشمزه ترین دسر اسپانیایی به اسم پان اسپانیا

اگر میخواهید یک دسر خوشمزه و شیک اسپانیایی درست کنید با آموزش پان اسپانیایی همراه شوید. کمتر کسی است که طعم دلچسب این دسر را نپسندد. مواد مورد نیاز در انتهای همین صفحه قرار داده شده است.

ابتدا تخم‌مرغ و شکر را باهم مخلوط کرده و حدود ۳ دقیقه با دور تند همزن آن‌ها را هم بزنید تا کاملاً کش‌دار شود؛ اگر مخلوط‌کن در دسترس ندارید می‌توانید با استفاده از یک چنگال این کار را انجام دهید تا موادتان کش‌دار شود. پس از آن شیر سرد را به مخلوط تخم‌مرغ و شکر اضافه کرده و هم بزنید و سپس نشاسته و آرد را نیز به این مخلوط اضافه کنید و مواد را هم بزنید تا کاملاً یکدست شوند.وقتی مواد دسر آماده شد، آن را درون یک قابلمه ریخته و روی حرارت ملایم قرار دهید و هم بزنید. زمانی که مواد درون قابلمه غلیظ و سفت شد، آن را از روی حرارت بردارید و بلافاصله کره، خامه، وانیل و پودر کاکائو را اضافه کرده و هم بزنید. در این مرحله مواد دسر شما آماده برای ریختن در قالب‌ها است. یک قالب انتخاب نمایید و مرحله آخر تهیه دسر خوشمزه پان را انجام دهید؛ البته از لیوان‌ها نیز به‌عنوان قالبی برای این دسر شیرین می‌توانید استفاده نمایید.در این مرحله ابتدا بیسکوییت را در لایه زیرین و کف قالب قرار دهید و یک لایه از مخلوط آماده شده را روی بیسکویت‌ها بریزید؛ سپس یک ردیف موز و مغز گردو در لایه سوم قرار دهید و لایه‌های بعدی را به همین صورت با بیسکوییت، مخلوط تهیه شده و موز آماده نمایید. لایۀ بالایی این دسر دلچسب را می‌توانید با شکلات ذوب شده، خامه و توت‌فرنگی تزئین نمایید. در پایان پس از آنکه لایه‌ها را آماده کردید، قالب‌ها را به مدت ۸ ساعت درون یخچال قرار دهید تا دسر خوشمزه پان اسپانیایی شما آماده سرو کردن شود.

مواد لازم برای ۴ نفر:

بیسکوییت پیتی بور * ۲ عدد تخم‌مرغ*۲ قاشق غذاخوری نشاسته*۱ لیوان شکر*۴ لیوان شیر*نصف لیوان آرد*۱۵۰ گرم خامه*۵۰ گرم کره*۱ قاشق چای‌خوری وانیل*۲ قاشق غذاخوری پودر کاکائو*۳ عدد موز*حدود ۶۰ گرم مغز گردو

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر