یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آشپزی

آموزش دتاکس واتر با طعم های مختلف

عکس, آموزش دتاکس واتر با طعم های مختلف
دتاکس واتر یک نوشیدنی شیک و خوشمزه است که برای کاهش وزن مصرف می شود. معادل فارسی آن آب سم زدا است.  علاوه بر چربی‌سوزی دتاکس کمک شایانی برای دفع سموم از بدن شما می‌کند . نوشیدن ۶-۸ لیوان دتاکس واتر در روز به شما این امکان را می‌دهد که بدن خود را هیدراته نگه دارید و به افزایش سلامت سیستم ایمنی شما نیز کمک می کند. در این پست از یاس فان آموزش چند دتاکس واتر معروف را برای شما قرار داده ایم.
دتاکس واتر نعناع و خیار :۲ الی ۳ عدد خیار را به برش‌های ۱۵-۲۰ سانتی خرد کنید، ۵-۷ برگ کامل نعناع را به آن اضافه کنید و یک تکه نمک هیمالیا به این ترکیب اضافه کنید و به این صورت دتاکس واتر شما آماده است. این دتاکس واتر به خصوص در روزهای داغ تابستانی برای خنک شدن بسیار مناسب است.
دتاکس واتر لیمو و آناناس:آب دو عدد لیموترش را کامل گرفته و به همراه دو قاچ لیمو به حلقه‌های آناناس اضافه کنید، برای بهتر شدن طعم دتاکس واتر خود، از چند برگ جعفری هم استفاده کنید.آناناس سرشار از پتاسیم و بسیار مناسب افرادی است که از فشارخون بالا رنج می‌برند. همچنین افرادی که مشکلات گوارشی دارند و بدنشان احتمالا آنزیم‌های گوارشی مورد نیاز را تامین نمی‌کند، آناناس بسیار به آنها کمک می‌کند.
دتاکس واتر مرکبات و هندوانه :۱ فنجان هندوانه تاره خرد شده، نصف آب لیمو، نصف پرتقال قاچ شده و ۵-۶ خیار حلقه شده را از شب قبل با هم مخلوط کنید و به همین راحتی دتاکس واتر پر خاصیت شما آماده است.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر