یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

آموزش درست شستن پیراهن مردانه برای نو ماندن

عکس, آموزش درست شستن پیراهن مردانه برای نو ماندن
اگر همین طوری پیراهن مردانه را در هم فشرده و داخل ماشین لباس شویی بیندازیم لباس برق نو بودن و تازگی خود را از دست داده و خراب می شود. شستن پیراهن مردانه اصولی دارد که در این پست به شما آموزش می دهیم. فراموش نکنید بهترین روش شست‌وشوی این لباس ها شستن آن با دست است چرا که لک و تغییر رنگ این لباس‌ها هرگز در ماشین لباسشویی از بین نخواهد رفت. بویژه این‌که گرمای درون خشک کن بعد از شست‌وشو به ماندگاری بیشتر لکه‌ها روی لباس شما دامن خواهد زد.
یکی از معضلات بعد از پوشیدن پیراهن‌های  مردانه، افتادن لک زرد رنگ عرق، مام یا اسپری زیر بغل‌هاست. متخصصان برای از بین بردن این لکه سمج و آزاردهنده امتحان کردن این ترکیب را توصیه می‌کنند. یک قاشق غذاخوری جوش شیرین را مستقیما روی لکه بریزید و برش نصف لیمو را برای چند دقیقه روی همان محل بمالید. لباس را حدود ۲۰ دقیقه به حال خود بگذارید و بعد با آب گرم خوب بشویید. حالا می‌توانید با خیال راحت از پوشیدن پیراهن نونوار شده خود لذت ببرید.
شستن یقه لباس و پیراهن
یقه پیراهن مردانه دقیقه چیزی است که اگر لکه بردارد با شستشوی ساده از بین نمی‌رود. قطعاً شما نیز بارها با این لکه‌ها دست‌وپنجه نرم کرده‌اید. این لکه‌ها زمانی سخت می‌شوند که مدت طولانی از آن‌ها گذشته باشد؛ که عموماً در این شرایط شستشوی معمولی تأثیری نخواهد داشت و لکه‌های زرد آن از بین نمی‌رود. اگر لکه همان روزی که افتاده با یک ماده شوینده شسته شود به‌سادگی پاک خواهد شد؛ اما برای از بین بردن لکه‌های قدیمی چندراه حل وجود دارد که در مطلب امروز آن را برای شما بازگو خواهیم کرد.
لباس‌هایی توصیه می‌شود که دارای لکه‌های جدید باشند نه قدیمی
می‌توانید خمیری از سرکه و جوش‌شیرین درست کرده سپس بر روی لکه‌ها قرار داده و پس از گذشت مدت‌زمانی به‌خوبی خمیر را بر روی لکه کشیده تا آن را پاک کند.
لگنی از آب گرم همراه با یک فنجان سرکه و یک‌چهارم فنجان نمک درست کنید، سپس لباس را به مدت یک ساعت در آن خیس کنید، پس‌ازآن لباس را بر طبق روال گذشته بشویید.
نصف فنجان آب گرم با دو عدد آسپرین پودر شده تهیه‌کرده و بر روی لکه‌ها به‌خوبی بمالید و سپس اجازه دهید تا ۲ ساعت بر روی آن‌ها بماند.
مقداری مساوی از آب‌اکسیژنه به همراه آب گرم تهیه‌کرده و یک ساعت لباس را در آن خیس کنید. سپس لباس را بر طبق روال گذشته بشویید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر