یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

آموزش درست کردن رنگ نقاشی توسط خودمان

عکس, آموزش درست کردن رنگ نقاشی توسط خودمان

شما فقط گیاه انتخابی خود را در مقداری آب جوشانده و از آب برای رنگ آمیزی چوب استفاده می کنید. باید چندین بار چوب را رنگ کنید و اجازه دهید خشک شود تا سایه رنگی دلخواه شما به دست آید. گیاهان محبوب شامل چای، قهوه، پوست گردوی سیاه و توت سیاه است.

اگر چه می توانید گیاهان دیگری را نیز امتحان کنید. برای چای و قهوه، فقط یک مخلوط قوی دم کرده و با برس یا پارچه به چوب بمالید. توت ها را می توان خرد کرد و روی چوب به کار برد. برای گردو، فقط اجازه دهید چند روز خیس بخورد، سپس ترکیب را صاف کرده و به چوب بمالید. هم چنین می توانید گردو را بجوشانید و روی سطحی شیب دار قرار دهید تا رنگ آن آزاد شود.

برای مواد سخت تر مانند گچ یا ذغال، می توانید مواد را به صورت پودر خوب خرد کنید. سپس آن ها را با مقداری زرده تخم مرغ مخلوط کنید تا یک روش رنگ آمیزی کلاسیک داشته باشید. لازم است زرده تخم مرغ با کمی سرکه و آب ترکیب شود. زرده ها رنگدانه رنگ را به هر سطحی متصل می کنند.

توت ها را می توان له کرده و از صافی رد کنید تا آب میوه درست شود و مانند آبرنگ از آن ها استفاده کنید. مواد خشک مانند پوست پیاز باید در قابلمه بپزند تا زمانی که تغییر رنگ ایجاد شده در آب را مشاهده کنید. سپس آن را از صافی رد کنید و برای رنگ آمیزی استفاده کنید.

بسیاری از رنگ ها نیز به رنگ خاصی در می آیند و وقتی خشک شوند رنگ آن ها تغییر پیدا می کند. شما باید آزمایش کنید، اما این کارها نیمی از سرگرمی مطرح شده است.

رنگهایی که گیاهان تولید می کنند
در زیر راهنمایی برای رنگی که گیاهان تولید خواهند کرد ارائه شده ‌است. این یک لیست جامع نیست، اما شامل برخی از محبوب ترین و طبیعی ترین موارد طبیعی است.

قهوه ای: خاک. این گیاه نیست، اما اگر طیف کاملی از رنگ را می خواهید باید آن را با انواع رنگ های طبیعی به کار ببرید. خاک برای مخلوط شدن با آب و استفاده به عنوان یک رنگ طبیعی مناسب است. پوست چغندر نیز می تواند به عنوان یک رنگ قهوه ای برای پارچه ها استفاده شود.

بنفش / قرمز / صورتی: در این جا برخی از توت ها به درد شما می خورند. می توانید از توت فرنگی، گیلاس، زغال اخته، توت سیاه، اقطی، مویز سیاه، توت قرمز و تمشک استفاده کنید. هم چنین می توانید از چغندر، گل رز، انار، گل بامیه، سوسن یک روزه و برگ ریحان استفاده کنید.

آبی: این یکی واضح است. می توانید کمی تمشک جنگلی (بلوبری) بیاورید، آب آن ها را با مقداری سرکه مقطر مخلوط کنید. هم چنین می توانید از انگور بنفش، نیل، کلم قرمز و شاه توت استفاده کنید.

خاکستری: برای این یکی می توانید از خاکستر چوب استفاده کنید.

۱۲ تا از نکات نقاشی با مداد رنگی (برای مبتدی ها و حتی حرفه ای ها)

سفید: گچ یا پودر تالک برای سفید به کار می رود.

زرد: پوست پیاز یک گزینه کاملا محبوب برای رنگ زرد است. زردچوبه، گلبرگ آفتابگردان، برگ بو، گل قاصدک، گل همیشه بهار و برگ کرفس نیز موثر است.

سبز: این رنگ احتمالا ساده ترین است. می توانید از کنگر فرنگی، اسفناج، برگ نعناع، گل یاس یا تنها چمن ساده استفاده کنید.

نارنجی: برخی از ایده های رایج پودر چیلی، فلفل قرمز و هویج است. اکنون که متوجه شدید رنگ های طبیعی خود را از کجا می توانید پیدا کنید، روش های مختلفی برای استفاده از آن ها وجود دارد. می توانید رنگ های طبیعی درست کنید، لباس ها را رنگ کنید، خال کوبی موقت کنید و حتی چوب را رنگ کنید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر