یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

آموزش درست کردن پرایمر گیاهی خانگی ارزان و گران

عکس, آموزش درست کردن پرایمر گیاهی خانگی ارزان و گران

در این پست از یاس فان به شما آموزش میدهیم که چگونه پرایمر بسازید که هم پوست شما را تقویت کند و هم آرایش شما زیبا تر …

همان طور که می دانید پرایمر اولین مرحله آرایش است که منافد پوست را بسته و پوست را برای آرایش آماده میکند. سایه و کرم پودر و پنکک شما هرگز روی پرایمر ترک برنداشته و به راحتی می خوابد.

بسته به میزان هزینه ای که قرار است بکنید یکی از پرایمرهای زیر را انتخاب و درست کنید .

پرایمر پر هزینه تر :

برای این پرایمر، یک سوم پیمانه آلوئه ورا با یک قاشق چای خوری روغن نارگیل مخلوط کنید و مقداری پودر آرایشی معدنی که درون کشوی میزتان دارید، با آن ترکیب کنید. هنگامی که همه مواد کاملا مخلوط شدند، می توانید از آن با کمک انگشتان خود یا یک برس تمیز آرایشی استفاده کنید.این پرایمر برای هر نوع پوستی مناسب است و به خصوص برای پوست های خشک یا پیر و فرسوده نقش مرطوب کننده را ایفا می کند. شما می توانید برای شب خودتان را آرایش کنید، یا فقط مقداری کرم BB (یکی از کرم ‌های ترکیبی به شمار ‌می‌‌ رود که آن را از ترکیب کرم های متفاوتی تولید می ‌نمایند) استفاده کنید.

پرایمر کم هزینه تر :

همیشه می توانید یک قطره گلیسیرین در کف دست خود بریزید، آن را با مقداری آب قاطی کنید و روی پوست صورتتان ماساژ دهید. به این ترتیب می توانید بدون نگرانی رطوبت پوست خود را حفظ کنید. به علاوه لازم به ذکر است که حتی مقدار کمی گلیسیرین با آن بافت کمی چسبناک خود، به آرایش شما کمک می کند تا مدت زمان بیش تری دوام بیاورد.

گلیسیرین یک مرطوب کننده آبرسان است، به این معنی که به پوست در حفظ آب کمک می کند. اگر فقط آب ساده را روی صورت خود بپاشید، در نهایت تبخیر می شود و در واقع پوست شما کمی خشک می شود. با افزودن گلیسیرین، مقداری از رطوبت ضروری در پوست باقی می ماند.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر