یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

آموزش درست کردن چوب ترموود و نمونه های شیک

عکس, آموزش درست کردن چوب ترموود و نمونه های شیک

چوب ترموود کاربردهای بسیار زیبا و مدرنی در دکوارسیون دارد. . بهتر است بدانید کشور فنلاند از پیشتازان صنعت ترموود است . این کشور برای اولین بار خط تولید این چوب راه اندازی و اقدام به تولید آن نمود . علاوه بر آن ، این کشور یک مرکز و انجمن تحقیقات فنی ترموود با نام VTT راه اندازی کرد .

موارد استفاده از این چوب :

کف سازی فضای داخلی و خارجی خانه
زیبا سازی نمای بیرونی ساختمان با ترموود
ایجاد تجهیزات برای دکوراسیون خانه با ترموود
ساخت وسایل چوبی برای دکوراسیون و زیبا سازی خانه
ساخت گلدان با ترموود
ایجاد در و پنجره چوبی با استفاده از ترموود
ساخت پله با ترموود
ساخت آلاچیق با استفاده از ترموود
کفسازی اطراف استخر با چوب ترموود
ایجاد سونا خشک با استفاده از چوب ترموود

مراحل ساخت و تبدیل چوب ساده به متریال ترموود:

ابتدا چوب مورد نظر خود را انتخاب کنید و آن را برش دهید و آن را آماده کنید . بعد از آماده کردن این ساختار ها آنها را در کوره قرار دهید و دما کوره را به ۱۰۰ درجه سانتیگراد برسانید . ممکن است در بین کار این دما افزایش یابد ، بهتر است چوب را رها نکنید و آنها را دقیق بررسی کنید .

چوب خشک شده خود را از داخل کوره خارج کنید و بر اساس میزان تری چوب و خشکی آنها را طبقه بندی و جدا سازی کنید ، بعد از انجام این کار چوب های را دوباره درون کوره قرار دهید .

در این مرحله چوب باید کاملا خشک شود و هیچ گونه شیره و صمغ در داخل آن باقی نماند . این مرحله را تا زمانی انجام می دهید که رنگ چوب تغییر کند و روشن شود . بهتر است برای مشتعل نشدن چوب یک طرف آب را در داخل کوره قرار دهید .

چوب را توسط ابزار خاص از کوره خارج کنیم و بر روی یک سطح قرار دهید ، به وسیله آب پاش های صنعتی و یا همان غبار پاش گرما چوب را کاهش می دهیم . بایستی این مرحله را تا زمانی که چوب کاملا خنک می شود انجام دهید .

به طور کلی در چنین شرایطی چوب بخش بسیار زیاد از صمغ خود را از داده و می توان با خیال راحت از آن استفاده کرد . همچنین با توجه به حرارت بسیار زیادی که چوب از سر گذرانده است ساختار و بافت آن عاری از هر نوع عناصر مغذی برای حشرات چوب خوار است .

امتیازهای این چوب :

قیمت مناسب

نصب و اجرای آسان
ماندگاری و عمر مفید بالا
دوست دار محیط زیست
مقاومت بالا در برابر سایش و تغییرات جوی
شستشو آسان و راحت
انتقال و جابجایی سریع
فاقد صمغ
خلوص و یکنواختی ساختار چوب
عایق گرما و سرما
عمر مفید نسبتا زیاد
متنوع بودن محصول
معایب
مقاومت کم در برابر شعله
تعمیر و نگهداری دوره ای
آسیب پذیر بودن متریال
مقاومت مکانیکی پایین
عدم مقاومت به اشعه ماورای بنفش آفتاب
رنگ رزی دوره ای محصول
دوام بیولوژیکی بالا
مقاوم در برابر ورود حشرات
سبک بودن متریال

عکس, آموزش درست کردن چوب ترموود و نمونه های شیک عکس, آموزش درست کردن چوب ترموود و نمونه های شیک عکس, آموزش درست کردن چوب ترموود و نمونه های شیک عکس, آموزش درست کردن چوب ترموود و نمونه های شیک عکس, آموزش درست کردن چوب ترموود و نمونه های شیک عکس, آموزش درست کردن چوب ترموود و نمونه های شیک عکس, آموزش درست کردن چوب ترموود و نمونه های شیک عکس, آموزش درست کردن چوب ترموود و نمونه های شیک عکس, آموزش درست کردن چوب ترموود و نمونه های شیک عکس, آموزش درست کردن چوب ترموود و نمونه های شیک عکس, آموزش درست کردن چوب ترموود و نمونه های شیک

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر