یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

آموزش دقیق ریمو لیفت مژه یا فری مژه ها در خانه

عکس, آموزش دقیق ریمو لیفت مژه یا فری مژه ها در خانه

برای ریمو لیفت مژه های خود، ایمن ترین راه مراجعه به یک متخصص است اما اگر میخواهید این کار را در منزل انجام دهید با این آموزش همراه شوید :

با استفاده از یک برس ریمل، محلول پرم را به مژه های بیش از حد فر شده خود بمالید. از محلول پرم برای فر کردن مژه استفاده می شود. اما ما در اینجا برای از بین بردن حالت فر مژه ها از آن استفاده می کنیم.برس را از ریشه به سمت نوک مژه بکشید و زمانی که محلول پرم روی برس تمام شد، دوباره آن را به محلول آغشته کنید. این کار را تا جایی ادامه دهید که مژه های شما صاف شوند. بیشتر از ۲ تا ۵ دقیقه طول نمی کشد.

پس از اینکه کارتان تمام شد، محلول پرم را با استفاده از یک پنبه پاک کنید تا مژه های شما خشک شود. هنگام انجام این کار مژه های خود را نکشید. یک فشار کوچک نیز می تواند مژه ها را پاک کند.با استفاده از یک برس دیگر، محلول تثبیت کننده را به مژه های خود بمالید. برس را به آرامی از ریشه تا نوک مژه ها بکشید. در این مرحله به مقدار کمی از محلول تثبیت کننده نیاز دارید. این مرحله نباید بیش از یک دقیقه طول بکشد.محلول اضافی را به آرامی با پد پنبه ای از روی مژه بردارید. به یاد داشته باشید که پنبه را به آرامی فشار دهید و مژه های خود را با پد نکشید.
اگر همه کارها را به درستی انجام داده باشید، متوجه می شوید که مژه های شما صاف تر شده اند. اما هنوز مژه های فر و خوش فرم خود را خواهید داشت.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر