یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

آموزش دقیق کانتور پوست با برنزر

عکس, آموزش دقیق کانتور پوست با برنزر

اگر براش شما خیلی کوچک یا سفت باشد، ممکن است هنگام استفاده از برنزر، لکه‌ ها و رگه ‌های تیره روی پوست شما ایجاد شود. براش ‌های مخصوص برنزر در بازار موجود است، اما از براش ‌های بزرگ مخصوص رژ گونه یا براش پنکیک نیز می ‌توان استفاده کرد. برای داشتن ظاهری صاف ‌تر و طبیعی ‌تر، می‌ توانید از براش باد بزنی استفاده کنید.

نخست از شوینده مناسب پوست خود استفاده کنید و آن را با حرکات دایره ‌ای انگشتان روی صورت خود ماساژ دهید. سپس با آب ولرم صورتتان رابشویید و خشک کنید.پس از شست و شوی صورت،مرطوب کننده و ضدآفتاب مناسب پوست خود را به پوست صورت و دور چشم خود بمالید.یکی از موارد ضروری قبل از استفاده از برنزر این است که پوست صورت خود را با استفاده از کانسیلر به یک پایه یکنواخت برسانید.کانسیلری را انتخاب کنید که کاملا با رنگ پوست شما ترکیب شود. یک لایه یکنواخت از کرم پودر را روی صورت خود بمالید. کرم پودر صورت شما را صاف می ‌کند و یک بوم خالی برای کانتورینگ ایجاد می ‌کند.
برای داشتن ظاهر طبیعی‌ تر، مقداری از کرم پود را به گردن خود نیز بمالید.اگر قصد دارید رژ گونه بزنید، آن را قبل از برنزر استفاده نکنید.
برای اینکه پوست لطیف‌ تر و نرم‌ تری داشته باشید، می ‌توانید از مرطوب ‌کننده رنگی هم استفاده کنید. اما در این صورت دیگر نیازی به استفاده از کرم پودر نیست.
از آنجایی که هدف برنزر تیره‌ تر کردن و رنگ و لعاب دادن به پوست است، رنگی که انتخاب می ‌کنید به رنگ پوست شما بستگی دارد. به طور کلی، برنزر باید ۱ یا ۲ درجه تیره ‌تر از تن پوست طبیعی شما باشد. برنزر را کمی روی مچ دست خود آزمایش کنید. تا مطمئن شوید بدون ایجاد ظاهری غیرطبیعی، تن پوست شما را گرم تر نشان می دهد.اگر رنگ پوست شما سفید است، به دنبال برانزر عسلی باشید.در صورت داشتن پوست متوسط، یک برنز براق رزگلد یا طلایی را انتخاب کنید.پوست تیره بهتر است با یک برنزر زرد مایل به قهوه‌ ای یا کهربایی برنزه شود.

بهتر است به جای اینکه به یک باره مقدار زیادی برنزر را روی صورت خود بمالید، آن را آرام آرام و به مقدار کم به پوست خود بزنید. بنابراین کافی است انتهای براش خود را به آرامی به پودر آغشته کرده و مقدار اضافی آن را روی درب ظرف بتکانید. برنزر را باید در هر دو طرف صورت از بالا به پایین به شکل “۳” به پوست خود بمالید. این حرکت را از پیشانی شروع کنید. براش را به آرامی در امتداد قسمت ‌های خارجی پیشانی و در امتداد خط موی خود بکشید.

لپ‌ های خود را به شکل ماهی دربیاورید و برانزر را روی گونه ‌های خود بکشید. این کار را می ‌توانید با لبخند زدن نیز انجام دهید. لبخند بزنید، براش را به آرامی روی سیب گونه و از قسمت پایین گونه ‌های خود به سمت موهایتان بکشید.در آخر، شکل سه را که از پیشانی آغاز کرده بودید با فک خود به پایان برسانید. این کار به وضوح و کانتورینگ چهره شما کمک می‌کند.

زمانی که از برنزر استفاده می ‌کنید، باید روی مناطقی از چهره خود که نور خورشید به آن می‌ تابد تمرکز کنید. براش خود را روی نقاط بالاتر صورت خود مانند پل بینی و نوک چانه بکشید. درخشش طبیعی را با استفاده از برنزر بر روی گردن خود تکمیل کنید تا با رنگ صورت شما مطابقت داشته باشد.در این مرحله برنزر را بیش از حد به صورت خود نزنید. از مقداری که از قبل روی براش مانده استفاده کنید. زیرا ممکن است ظاهر سنگینی روی صورت شما ایجاد کند.

در آخر، یک براش تمیز بردارید و برنزر را به آرامی محو کنید تا خطوط و رگه ‌های غیرطیعی روی صورتتان باقی نماند. بسیار مهم است که ناحیه گردن را با صورت هم رنگ کنید. برای این کار می ‌توانید از حرکات کوچک و دایره‌ ای روی گردنتان استفاده کنید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر