یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

آموزش راحت لینک گذاشتن در استوری

عکس, آموزش راحت لینک گذاشتن در استوری

اگر میخواهید در استوری خود لینک قرار دهید مثلا لینک تلگرام خود یا هر لینک دیگری با این آموزش ساده همراه شوید.

به اشتراک گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام اندروید به این صورت انجام می شود:

آخرین نسخه اینستاگرام را دانلود کنید.
وارد برنامه اینستاگرام شوید و روی Story کلیک کنید.
یک عکس یا فیلم از گالری گوشی انتخاب کنید.
به قسمت استیکرهای اینستاگرام وارد شوید و نماد لینک (زنجیر) را جستجو کنید.
بر روی نماد لینک ضربه بزنید و URL مد نظر را وارد کنید.

اینستاگرام دو روش Swipeup و استیکر برای افزودن لینک در استوری قرار داده است. اما روش اول فقط برای افرادی است که تیک آبی دارند و یک صفحه تجاری معتبر دارند و
حداقل ۱۰۰۰۰ فالوور دارند. اما دیگران چگونه باید لینک در استوری خود بگذارند ؟ با این آموزش همراه شوید :

استیکر لینک جایگزین روش Swipe up است و به کاربران اجازه می‌دهد که از این طریق ترافیک زیادی را به سایت خود جذب کنند. و این ویژگی کاربردی را برای صاحبان کسب و کار دارد که بتوانند تعداد ضربه زدن به لینک را آنالیز و بررسی کنند. البته قابلیت استیکر مزیت بیشتری نسبت به لینک Swipeup در اینستاگرام دارد. استیکرهای ظاهر جذاب تری به استوری می‌دهند و از طرف دیگر مخاطب را بیشتر با خود درگیر می‌کند در حالیکه گزینه Swipeup یک واکنش سریع و لحظه‌ای است. به طور کلی استیکرهای اینستاگرام تاثیر بیشتری نسبت به قابلیت Swipeup بر مخاطب خواهد گذاشت.

ین کار به سادگی قابل اجراست فقط کافیست که با یک ابزار گرافیکی آشنا باشید. به این صورت ابتدا استوری اینستاگرام را بسازید سپس لینک مد نظر را به آن اضافه کنید و بعد با برنامه طراحی، یک استیکر لوگو یا نام تجاری را با فرمت png طراحی کنید. حالا استیکر جدید را از گالری عکس گوشی به پیش نویس استوری اینستاگرام اضافه کرده و برچسب سفارشی را بر روی لینک اینستاگرام قرار دهید

راهنمای قرار دادن استیکر لینک در استوری اینستاگرام

ابتدا به قسمت دوربین وارد شوید و آن را فشار دهید تا عکس بگیرید یا ویدیو ضبط کنید. سپس به قسمت استیکرهای استوری وارد شوید و استیکر لینک را جستجو کنیدو بر روی گزینه زنجیر (لینک) ضربه بزنید.

عکس, آموزش راحت لینک گذاشتن در استوری

روی URL کلیک کنید سپس آدرس مربوطه را وارد کرده و در نهایت Done را انتخاب کنید سپس استوری را به اشتراک بگذارید.حالا می توانید لینک مد نظر را مشاهده کنید.حالا در گوشه سمت چپ، در قسمت پایین صفحه استوری مد نظر را اضافه کنید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر