یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

آموزش رنگ کردن ابروها با دارچین و رنگ مو در منزل

عکس, آموزش رنگ کردن ابروها با دارچین و رنگ مو در منزل
در این پست قصد داریم رنگ کردن ابرو با مواد طبیعی مثله دارچین و با رنگ موهای شیمیایی را به شما آموزش دهیم اگر ابروهای شما کم پشت و ضعیف هست حتما از روش های طبیعی برای رنگ کردن ابرو استفاده نمایید.

رنگ کردن ابروها با دارچین :

برای رنگ کردن ابروها با دارچین، کمی دارچین را با آب مخلوط کرده و سپس با برس، به ابرو بکشید. دارچین قدرت رنگ دهی بالایی دارد و در ترکیب با عسل می توانید یک رنگ قهوه ای روشن ایجاد کنید.

رنگ کردن ابروها با رنگ :

مواد مورد نیاز برای رنگ کردن ابرو‌ها : رنگ مخصوص ابرو ، برس رنگ، ظرف شیشه ای کوچک که مواد را درونش مخلوط کنید، اکسیدان مخصوص ابرو که معمولا ۳ می باشد، پنبه برای پاک کردن رنگ ها از روی ابرو، وازلین برای چرب کردن قسمت هایی که می خواهید رنگ نگیرند
با کرم پاک کننده آرایش ابروها را تمیز کنید، با گوش پاک کن دورادور ابرو و محلی که نمی خواهید رنگ کنید را با وازلین بپوشانید.رنگ انتخابی را حدود ۱ سانتیمتر داخل بید شیشه ای بریزید و ۳ حدود قطره اکسیدان روی آن بچکانید، مواد را با برس خوب مخلوط کنید و از قسمت کلفت ابرو خیلی سریع و با دقت تمام بزنید. طوریکه همه ابرو ها با رنگ پوشانده شود.دقت کنید که این رنگ خیلی سریع می گیرد. معمولا برای رنگهای تیره و مشکی یک دقیقه کافیست. با پنبه مرطوب ابروها را تمیز کنید تا جایی که دیگر پنبه رنگ نگیرد.بیشتر از ۲-۳ دقیقه رنگ را نگه ندارید برای اینکه شما براحتی می توانید دوباره ابروها را تیره کنید ولی روشن کردن رنگ تیره بسیار سخت می باشد. با گوش‌پاک‌کن دورتا دور ابرو و محلی را که نمی‌خواهید رنگ کنید با وازلین یا کرم چرب بپوشانید. رنگ انتخابی را حدود یک سانتی‌متر داخل ظرف شیشه‌ای بریزید و حدود سه قطره اکسیدان روی آن بچکانید. مواد را با برس خوب مخلوط کنید و از قسمت کلفت ابرو خیلی سریع و با دقت تمام بزنید؛ طوری که همه ابرو‌ها با رنگ پوشانده شود. دقت کنید این رنگ خیلی سریع می‌گیرد، معمولا برای رنگ‌های تیره و مشکی یک دقیقه کافی است. با پنبه مرطوب ابرو‌ها را تمیز کنید تا جایی که دیگر پنبه رنگ نگیرد. بیشتر از دو تا سه دقیقه رنگ را نگه ندارید برای اینکه شما به‌راحتی می‌توانید دوباره ابرو‌ها را تیره کنید، ولی روشن کردن رنگ تیره بسیار سخت است.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر