یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

آموزش ریمل زدن حرفه ای حتی با ریمل های ارزان

عکس, آموزش ریمل زدن حرفه ای حتی با ریمل های ارزان
ریمل زدن اگر چه خیلی آسان به نظر می رسد اما اگر اصول آن را بدانید حتی می توانید با یک ریمل ارزان حجم و بلندی موهای خود را چند برابر کنید. خیلی خوب اصول ریمل زدن چگونه است ؟به یاد داشته باشید که برس کشیدن به مژه هایتان باید به سمت بالا و خارج باشد و اجازه دهید تا ریمل تان از حالت خیسی خارج شده وخشک شود و بعد اگر کارهای دیگری را که مد نظر دارید بر روی چشمانتان انجام دهید . در ابتدا نگاه خود را به سمت پایین بیاندازید ، در این حالت مژه هایتان را از ریشه تا انتها با ریمل به دقت برس بکشید تا اندازه ی مژه هایتان کشیده شود . و اگر می خواهید مژه هایتان پرتر به نظر برسند این کار را دو یا سه بار انجام دهید ، نه بیشتر زیرا در صورت استفاده زیاد مژه هایتان به داخل یکدیگر می روند و شکل زیبایی را به شما نمی بخشد .قسمت بیرونی چشمتان را ریمل بیشتری بزنید. برای اینکه یک نگاه و چشمان خاص داشته باشید توصیه می کنیم دفعه ی اول ریمل خود را با رنگ مشکی استفاده کنید ولی در دفعه ی بعدی از ریمل های رنگی استفاده کنید و ریمل رنگی را هم مثل ریمل مشکی از ریشه تا انتها بورس بکشید .

دقت داشته باشید که :

بعضی از افراد عادت دارند برای ضخیم‌تر نشان دادن مژه‌هایشان چند لایه از ریمل روی هم  استفاده کنند. به هرحال ضخامت زیاد، با چسبیدن مژه‌ها به هم همراه می باشد. ۲ یا ۳ لایه کافیست!
بعد از استفاده از ریملتان و قبل از اینکه درش را ببنید، برس ریملتان را تمیز کنید.
گاهی اوقات تنها کاری که باید بکنید این است که با دست، مژه‌هایتان را جدا کنید. اما سعی نکنید از روش‌های قدیمی‌ استفاده کرده و آنها را با سنجاق یا سوزن جدا کنید. این کار بسیار خطرناک می باشد ،بیشتر از اینکه مفید باشد. اگر تمایل به اینکار دارید، سعی کنید از ابزارهای تخصصی مثل شانه‌ی مژه استفاده کنید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر