یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

آموزش ریمو رنگ موی تیره برای مبتدی در خانه

عکس, آموزش ریمو رنگ موی تیره برای مبتدی در خانه

برای ریمو یا پاک کردن رنگ موهای تیره از روی مو در منزل با این آموزش همراه شوید. موی مدل مورد نظر در تصویر بالا رنگ پایه ۲ دارد و بخشی از آن در جلوی سر، روشن تر است.ار را با جدا کردن قسمتی که قبلا روشن تر شده است شروع می کنیم. برای محافظت از پوست، کرم های محافظت از پوست یا پوشاننده را به اطراف مو می زنیم.

محصولی که از آن استفاده می کنیم نوعی محصول پاک کننده رنگ یا حذف کننده رنگدانه است که با ترکیب محتویات دو بطری به دست می آید. برای این که محلول حذف کننده رنگ از روی سر چکه نکند از گلوله های پنبه ای برای پخش کردن آن روی مو استفاده می کنیم. البته برای این کار می توانید از شانه یا یک اپلیکاتور مخصوص استفاده کنیم. از هر وسیله ای که با آن راحت تر هستیم استفاده می کنیم. از پشت سر و از سمت راست شروع می کنیم. این حذف کنننده رنگ مو باید به طور یکدست روی تمام قسمت های مو پخش شود. از حذف کننده رنگ فقط در قسمت هایی استفاده می شود که قبلا رنگ شده است، بنابراین در ریشه موها که رنگ طبیعی موهاست، نیازی به دکوپاژ مو نیست. با استفاده از شانه اطمینان حاصل کنید که مواد به طور یکنواخت در همه قسمت های مو پخش شده است.

این مراحل را در طرف دیگر سر هم تکرار می کنیم. دسته های کوچک از مو را جدا می کنیم و مواد را یکدست روی آن پخش می کنیم. در قسمت جلوی سر هم تا خط رویش مو، این کار را در دو طرف سر ادامه می دهیم. دسته مویی که رنگ روشن دارد نباید به مواد آغشته شود چون در این فرآیند تنها قصد داریم رنگ تیره را از روی مو حذف کنیم. یکی از نکات مهم در ریموو رنگ مو این است که این مواد پاک کننده رنگ، محصولاتی هستند که از آنها برای پاک کردن رنگ های دائمی استفاده می کنیم. مواد دکوپاژ روی رنگ طبیعی مو هیچ تاثیری ندارند؛ و حتی استفاده از این مواد روی موهای طبیعی ممکن است به آنها آسیب برساند. بعد از این که کل موها با این مواد آغشته شد ، دور تا دور سر را با پنبه می پوشانیم و یک پوشش پلاستیکی روی سر قرار می دهیم.

گاهی لازم است که برای سرعت دادن به این مرحله از حرارت استفاده شود. پاک کننده رنگ باید به مدت ۲۰ دقیقه روی سر بماند، البته این تایم برای هر محصول متفاوت است و باید به توضیحات درج شده روی نحوه استفاده از پاک کننده رنگ دقت کنید. بد نیست که هر ۵ تا ۱۰ دقیقه رنگ مو را چک کنید تا میزان تغییرات آن را بررسی کنید. بعد این که از نتیجه و میزان حذف رنگ مو راضی بودید، مواد را از روی مو پاک کنید و مو را ۲ بار با شامپو بشویید. مواد مورد نیاز برای این مرحله اکسیدان ۳% است، اکسیدان را روی تمام قسمت های سر به طور یکنواخت پخش می کنیم.

۵ دقیقه صبر می کنیم و سپس آن را آب می کشیم. در مرحله بعد با نرم کننده موها را شانه می کنیم. در این مرحله می توانیم ببینیم که رنگ موی قبلی کاملا از بین رفته است و حالا می توانیم موها را با رنگ دلخواه رنگ کنیم.

در این مرحله روی بخش مثلثی مو که رنگ روشن تری دارد کار می کنیم. دراین مرحله برای رنگ کردن مو از یک رنگ موی گیاهی با چند تن مختلف رنگ قرمز استفاده می کنیم.

عکس, آموزش ریمو رنگ موی تیره برای مبتدی در خانه

در مرحله بعد برای رنگ زمینه موها از یک رنگ مو با پایه ۶ و تن قرمز طلایی استفاده می کنیم . رنگ را ابتدا روی ریشه موها می گذاریم و سپس در مرحله بعد ساقه ها و انتهای مو را به رنگ آغشته می کنیمدر نهایت رنگ موی تیره از سر مشتری پاک شده و رنگ موی دلخواه او که در این مدل آموزشی مابین رنگ قرمز و مسی است، بر روی موهای او جلوه زیبایی پیدا می کند.خب تمام ریز نکات برای ریمو رنگ مو مرحله به مرحله توضیح داده شد، شما حالا می توانید با توجه به این نکات اقدام به ریموو کردن رنگ مو و زدن رنگ دلخواهتان نمایید.

عکس, آموزش ریمو رنگ موی تیره برای مبتدی در خانه

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر