یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

آموزش زدن رنگ موی سه صفر و فرق آن با دکلره

عکس, آموزش زدن رنگ موی سه صفر و فرق آن با دکلره
یکی از رنگ های پر انرژی و پرطرفدار در بین خانم ها در تمام دنیا رنگ موی سه صفر است که این نوع رنگ مو باعث بی رنگ کردن پیگمنت‌های رنگ مو می‌شود و در ردیف واریاسیون قرار گرفته است. علت نام گذاری این رنگ مو به رنگ موی روشن کننده این است که رنگ سه صفر، تارهای مو را برای پذیرش رنگ‌هایی که بعد از استفاده، گذاشته می‌شود، مهیا کرده و در واقع باعث روشن تر کردن و نزدیک تر کردن مو به رنگ موی موردنظر می‌شود.برخی خانم‌ها فکر می‌کنند که رنگ سه صفر یا همان روشن کننده سه صفر، جزئی از رنگ موهای مستقل بوده و باید این رنگ در همه کاتالوگ‌های رنگ مو دیده شود، که این طرز فکر نادرست است. رنگ موی سه صفر تقریبا مانند مواد دکلره عمل می‌کند.در این بخش متوجه شدیم که رنگ موی ۰۰۰ با رنگ موی روشن کننده، یکی بوده و هدف این محصول روشن کردن مو و رساندن مو به پایه ۵ می‌باشد. وقتی موها در اثر این رنگ، به پایه برسند، پذیرای رنگ‌ موهای جدید خواهند بود و رنگ جدید خیلی زیباتر روی موها جلوه خواهد کرد.سوالی که برای خیلی از خانم ها پیش می آید، این است که به جای استفاده از دکلره می توان فقط از رنگ سه صفر استفاده کرد و پایه رنگ مو را به ۸ تا ۱۱ رساند؟پاسخ خیر است. با رنگ موی سه صفر (۰۰۰)، می‌توان رنگ موها را به پایه ۵ رساند و باعث سفید شدن تقریبی رنگ مو شد. با توجه به قرار گرفتن در ردیف واریاسیون ، قدرت نفوذ پذیری آن نیز کمتر شده و با چند بار شستن، به علت خارج شدن پیگمنت ها از تار مو، به اصطلاح، رنگ مو را پاک کرده و باعث نارضایتی بسیاری از خانم ها نیز شده است.به طور کلی باید بگوییم که استفاده از رنگ موی سه صفر به تنهایی با چند بار شستن پاک شده و باید حتما از دکلره برای ماندگاری بیشتر رنگ موردنظر استفاده نمود. البته همانطور که می دانید دکلره یک ماده شیمیایی بوده و پیگمنت های مو را بسیار روشن می کند و برای موهای بسیار حساس، مناسب نمی‌باشد.

عوارض رنگ موی ۰۰۰

این رنگ مو مانند یک واریاسیون عمل می کند و دارا ی نفوذ پذیری کمتری نسبت به دکلره و رنگ های دیگر دارد و با چند بار شستن مو، رنگ پاک می شود و حتی ماندگاری رنگ سه صفر بسیار کمتر نیز می باشد.البته افرادی هم هستند که با استفاده از واریاسیون ها، دچار خشکی ساقه مو می شوند که این موارد بسیار نادر بوده است.در حالت کلی، استفاده از رنگ موی سه صفر برای ما عوارض خاصی نخواهد داشت.

وسایل مورد نیاز برای رنگ کردن مو:

رنگ موی سه صفر
اکسیدان
کاسه رنگ و برس رنگ
دستکش پلاستیکی به همراه پیش بند
شامپو و نرم کننده
گیره مو برای جدا کردن موها

مراحل استفاده از رنگ موی سه صفر:

برای اینکه موهایی خوش حالت و خوش رنگی داشته باشید که پذیرای رنگ‌های جذاب و واقعی باشد،می‌توانید به روش زیر موهای خود را با رنگ سه صفر، رنگ نمایید.برای شروع، ابتدا از پیش بند و دستکش پلاستیکی استفاده نمایید.حال رنگ موی سه صفر را با اکسیدان مورد نظر با توجه به حجم موهای خود از تقریب ۲ به ۱ استفاده نمایید. یعنی هر مقدار رنگ ۰۰۰ در ظرف ریختید، دو برابر آن از اکسیدان استفاده کنید.برای رنگ کردن، باید از گیره مو برای تقسیم بندی موها استفاده نمایید که برای تقسیم بندی، بهتر است موهای جلو را به دو قسمت و در امتداد آن موهای پشت سر را هم جدا کنید.بعد از تقسیم بندی، حالا باید ساقه مو را را با رنگی که ایجاد کردید، شروع به رنگ نمایید.بعد از اتمام کار، به مدت ۴۰ تا ۶۰ دقیقه، صبر کنید و سپس رنگ مو را با آب ولرم بشویید.دقت کنید که بعد از استفاده از رنگ موی ۰۰۰ موها تقریبا نارنجی می‌شوند. شما باید دو روز صبر کنید و بعد از دو روز استراحت دادن به موها می‌توانید از رنگ‌های دلخواهتان برای موها استفاده کنید و از رنگ موی جدیدتان لذت ببرید.

اکسیدان های مناسب :

اکسیدان شماره ۱ یا ۶ درصد
اکسیدان شماره ۲ یا ۹ درصد
شماره شماره ۳ یا ۱۲ درصد
باید با توجه به رنگ دلخواهی که در نظر دارید، از اکسیدان مناسب آن استفاده کنید.مثلا اگر می‌خواهید موهای نازک و رنگ نشده خود را ۳ درجه روشن کنید باید از اکسیدان شماره ۲ یا همان ۹ درصد برای ترکیب با رنگتان استفاده کنید ولی اگر موهایتان ضخیم و پرپشت است باید اکسیدان با درصد بالاتری را برای ترکیب با رنگ مو به کار ببرید.اگر می‌خواهید موهای خود را ۱ درجه روشن کنید اکسیدان شماره یک یا ۶ درصد استفاده کنید.اگر می خواهید موهای خود را ۴ یا ۵ درجه روشن کنید باید از اکسیدان ۱۲ درصد استفاده نمایید که برای سلامت موها این گزینه توصیه نمی‌شود.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر