یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

آموزش زدن ریمل ابرو برای پر پشت کردن آن

عکس, آموزش زدن ریمل ابرو برای پر پشت کردن آن
ریمل ابرو یا همان ژل ابرو در واقع ابزاری است برای فرم دهی و رنگ دهی به ابرو و در نهایت ظاهر زیبایی را برای ابروهای شما ایجاد میکند بافت این ریمل از ریمل مژه بسیار سبک تر است. با این ریمل می توانید ابروهای خود را خیلی پر پشت تر نشان دهید.ریمل ابرو به دو دسته تقسیم می‌شود:ساده (بی‌رنگ) یا Clear: این مدل ریمل ابرو برای بانوانی مناسب است که خودشان ابروهای پرپشتی و پهنی دارند. رنگی یا tinted: این مدل ریمل ابرو برای خانم‌هایی مناسب است که ابروهای کم پشتی و کم حجمی دارند.
روش استفاده و آرایش با ریمل ابرو :
اگر می‌خواهید آرایش کامل صورت انجام دهید، اول آرایش کامل خود را انجام دهید و در مرحله آخر به سراغ ابروها بروید.
آرایشتان که به پایان رسید، باید به کمک یک مداد ابرو جاهای خالی درون ابروی خود را پر کنید. برای این کار کافیست یک مداد ابروی نرم را در دست گرفته و جاهی خالی را مانند کشیدن چند تار مو پر کنید.در حین استفاده از مداد ابرو، از یک برس ریمل تمیز هم استفاده کنید و هر از چند گاهی ابروهایتان را رو به بالا شانه بزنید تا متوجه جاهای خالی ابرو بشوید و آن‌ها را پر کنید.
اگر می‌خواهید قاب ابروهایتان خیلی تمیز و مرتب باشد باید از یک کانسیلر که یک درجه از رنگ پوست‌تان روشن‌تر است، استفاده کنید و آن را به کمک یک قلموی باریک زیر ابرویتان بکشید.حالا وقت استفاده از ریمل ابرو یا ژل ابرو است.
تار موهای ابرویتان را با ریمل مخصوص ابرو در جای خود ثابت کنید.برای زدن ریمل ابرو کافیست ابروها را به سمت بالا و خارج چشم شانه کنید تا حالت بهتر و زیباتری پیدا کند.
در پایان دوباره با استفاده از یک قلموی نازک، مقداری کانسیلر به اطراف ابروهایتان بمالید تا کاملا تمیز شود و قاب خود را نشان دهد. فقط مراقب باشید کانسیلر به ریمل ابرو آغشته نشود و با هم مخلوط نشوند.
برای آن که ریمل ابرویتان ثابت شود به کمک انگشت دستتان، روی ابروها را مقداری فشار دهید تا با پوست ترکیب شود.
چند مورد از برندهای معتبر تولید کننده‌ ریمل ابرو عبارتند از:
اوریفلیم
مک
کنویس
کیس
لورال
میبلین
اسنس

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر