یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

آموزش زدن پنکک بدون پوسته شدن پوست

عکس, آموزش زدن پنکک بدون پوسته شدن پوست

خیلی از خانمها با زدن پنکک پوست خود را کاملا مصنوعی و نا زیبا می کنند. پوسته شدن پنکک روی پوستهای خشک و نخوابیدن آن روی پوست از مشکلات دیگر پنکک زدن است. در این پست به شما آموزش میدهیم که برای زدن پنکک از چه فوت و فن هایی استفاده کنید.

پنکک برای پوستهای چرب :

از پنکیک ها که پودرهای فشرده ای هستند ومی توانند چربی اضافه پوست را گرفته و از براق شدن آن جلوگیری کنند، استفاده کنید.

پنکک برای پوستهای خشک :

اگر دارای پوستی خشک، هستید قبل از استفاده از پنکک حتما از مرطوب کننده استفاده کنید و به مدت ۵ دقیقه به صورت استراحت دهید. خانم هایی که پوست خشک دارند از مقدار کمتری پنکیک در اطراف چشم، بینی و چانه خود استفاده کنند.

اگر می خواهید پوشش منظمی بر روی پوست داشته باشید، اسفنج را با اسپری آب، مرطوب نمایید و سپس استفاده کنید ولی اگر می خواهید آرایشتان قوی تر و مشخص تر نمایان شود اسفنج را به صورت خشک آغشته به کرم پودر (پنکیک)کرده سپس استفاده کنید.بعد از آغشته شدن اسفنج به پنکیک آرایشی، تمامی نواحی صورت مانند، بینی، گونه، پیشانی، و حتی پلک های خود را پنکک بزنید و حتی به گردن و پشت گوش خود نیز پنکک بزنید.

برای استفاده از پنکیک دو کاره به صورت کرم پودر اسفنج آرایشی را نمدارکنید و برای استفاده به صورت پودر فشرده اسفنج آرایشی را به صورت خشک یا از برس آرایشی استفاده کنید.

تکنیک مهم :

همیشه قبل از زدن پنکک از کرم مرطوب کننده هایی که کمی چربی دارند استفاده کنید تا پنکک کاملا روی صورت شما بشیند.

تکنیک دوم : یک تکه پنبه را گلوله کنید و پس از اتمام کار آرام به صورت دورانی روی صورت خود بچرخانید نگران نباشید آرایش شما پاک نمی شود اما آن حالت مصنوعی و کاور که سن و سال شما را زیاد کرده و از شفافیت و جذابیت پوست شما کم میکند از بین می رود.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر