یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

آموزش زدن کرم دکلره یا دکو کرم و نکات آن

عکس, آموزش زدن کرم دکلره یا دکو کرم و نکات آن

اگر قصد دارید موهای خود را دکلره کنید و از خطرات و ضررهای آن می ترسید ، بهترین روش استفاده از کرم دکلره است. این کرم(دکوکرم) ضررهای سنگین پودر دکلره را ندارد و موهای شما را با کمترین آسیب ها روشن می کند. در ضمن موها را تقویت نیز می کند چون در ساخت بیشتر برندهای این نوع کرم از مواد تقویتی چون روغن جوجوبا یا آرگان استفاده شده است. اگر از مارک خوب دکوکرم استفاده شود می توان با رعایت اصول موها را تا پایه ۸ روشن کرد.

آموزش دکلره کردن مو با کرم دکلره یا دکو کرم

اگر نمی خواهید اصلا از پودر دکلره استفاده کنید:برای ساقه موها دکوکرم را به نسبت یک به یک با اکسیدان ۹ درصد مخلوط کنید و روی ساقه موها تا ۲ سانت مانده به ریشه ها بگذارید وقتی به روشنی دلخواه رسیدید برای ریشه موها دکوکرم را با اکسیدان ۶ درصد ترکیب کنید و روی ریشه موها بگذارید.

رنگ بری دکو کرم مانند رنگ بری پودر دکلره نیست و باید آن را مقداری با پودر دکلره در آمیخت. پس برای اجرای این تکنیک یک پودر دکلره سفید هم نیاز دارید.بهتر است بعد از پایان کار موهایتان را به یک سرم تقویت کننده مو آغشته کنید.

قبلا از هر چیز باید بدانید که این ترکیب برای روشن کردن موهای مشکی است که البته قبلا از این رنگی ندیده‌اند. اگر موهای شما قبلا رنگ شده است باید به نوع دیگر ترکیب را تهیه کنید و این ترکیب روی موهای شما جواب نمی دهد.ترکیب خود را به سه قسمت تقسیم کنید دو سوم از ترکیب را دکو کرم و یک سوم را پودر دکلره بریزید ترکیب را روی ترازو قرار دهیده و به ازای هر ۱۰۰ گرم مقدار چند قطره سرم تقویت کننده مو یا روغن آرگان خالص استفاده کنید. حالا باید ترکیب را با اکسیدان ۶% بیامیزید. بعد از آن که ترکیب خود را خوب هم زدید وقت آن است که ابتدا ساقه موهای خود را با این ترکیب آغشته کنید و بعد از اینکه به پایه ۵ رسید حدودا نیم ساعت بعد مواد را به ریشه موهایتان بزنید. و چهل دقیقه بعد موها را با آب ولرم بشویید. از هیچ شوینده دیگری استفاده نشود.

با این ترکیب شما می‌توانید موهای خود را تا پایه ۵ روشن کنید. برای آن که موهای شما تا پایه ۸ روشن شود باید این ترکیب را دوباره درست کنید و این بار برای ۳۵ دقیقه روی موها نگهدارید. مانند مرحله قبل ابتدا ساقه موها را مواد می زنیم وقتی به پایه ۸ رسید به ریشه مواد می زنیم. وقتی به روشنی دلخواه رسیدید موهایتان را بشویید و نرم کننده بزنید.این ترکیب از آنجایی که با اکسیدان ۶% مخلوط می‌شود کاملا برای موها بی‌ضرر است و اساسا این ترکیب را بیشتر برای موهایی استفاده می‌کنیم که آسیب دیده‌اند و یا می خواهند با حداقل آسیب روشن شوند.

نکات مهم :قبل از استفاده حداقل ۴۸ ساعت حمام نکرده باشید تا منابع طبیعی از چربی پوست سر تان را از دست ندهید
بهتر است ساقه و ریشه مو در دو مرحله مجزا به مخلوط دکو کرم آغشته شوند زیرا به دلیل گرمای کف سر معمول ریشه موها زودتر رنگ باز می کنند و به پایه مورد نظر ما می رسند پس بهتر است ابتدا ساقه ها رو تا دوسانت مونده به ریشه به مخلوط آغشته کنیم.از زمانی که اکسیدان را با دکو کرم یا پودر دکلره مخلوط می کنید تنها تا ۳۰ دقیقه این مواد با هم واکنش شیمیایی دارند. اگر موهای بلندی دارید بهتر است در دو مرحله مجزا مخلوط روشن کننده خود را آماده کنید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر