یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

آموزش زیر سازی و گریم زیر چشم مدل های مختلف چشم

عکس, آموزش زیر سازی و گریم زیر چشم مدل های مختلف چشم

مهم ترین چیزی که در آرایش می تواند چهره ی شما را جوان یا پیر کند زیر چشم است . چیزی که خانم ها کمتر به آن توجه دارند. چین های ریز زیر چشم ، تیرگی های حلقه ای ، ورم زیر چشم همه چیزهایی است که باید به حرفه ای ترین شکل ممکن گریم شود. زدن کانسیلر کافی نیست . شما باید زیرسازی کنید.به هنگام استفاده از کرم‌های آرایشی از یک اسفنج آرایش استفاده کنید. کرم آرایشی یا همان کرم پودر را به صورت دایره ضربه ای روی پوست اطراف چشم بزنید تا کامل پوست را پوشش دهد.توجه داشته باشید که اگر شما در زمان استفاده از کرم پودر مناسب اطراف چشم دقت لازم را در انتخاب رنگ نداشته باشید، آرایش شما نمای لازم را نخواهد داشت و مصنوعی به نظر خواهد رسید.کرم پودرهای مناسب و مواد زیر سازی آرایشی مرغوب، اگر با کرم مرطوب کننده و زیرساز مناسب استفاده شوند، لایه محافظ پوست شما را نیز تقویت خواهد کرد.پوست اطراف چشم به علت ظرافت و لطافت مهمی که داراست، باید زیر سازی مناسب و درستی برای آن در نظر گرفت.

برای انجام زیرسازی درست در اطراف چشم شما باید نوع پوست خود را شناسایی کنید، فرم چشم خود را بشناسید و ابروهای خود را با توجه به ارگونومی صورت خود و فرم چشم‌ها و استخوان بندی چهره‌تان تغییر دهید.

حالا که فرم چشم‌ها را تشخیص داده‌اید و ابروها را اصلاح کرده‌اید، در موقع نیمی از راه را رفته‌اید.حال صورت خود را با آب سرد بشویید تا سردی آب باعث شود که پوست منقبض شود و باعث عدم تعریق آن شود. به ضربات آرام آب سطح پوست را خشک کنید. توجه داشته باشید که حوله را بر پوست اطراف چشم خود نکشید زیرا باعث افتادن چین و چروک در اطراف پوست چشم می‌شود.حالا کمی پوست مرطوب کننده روی پوست خود بزنید . اگر پوست چربی دارید، این کار را انجام ندهید.حال با استفاده از کانسیلر، تیرگی اطراف چشم، لک و قرمزی اطراف چشم خود را بپوشانید. در انتخاب رنگ کانسیلر دقت لازم را به کار ببرید زیرا عدم تطابق کانسیلر با رنگ پوست شما سبب می‌شود که چهره‌ای چند رنگ داشته باشید.

توجه: برای زیر چشم می‌توانید از کانسیلر یک درجه روشن‌تر از پوست طبیعی خود استفاده کنید.

حالا کرم پودر یا پن‌ استیک مناسب پوست خود را بردارید و با استفاده از پدهای مناسب از این کرم پودر بر روی پوست اطراف چشم بزنید.دقت داشته باشید که در استفاده از میزان درست این کرم اغراق نکنید زیرا بعد از مدت کمی آرایش میماسد و سایه روی پلک را هم از بین می‌برد.بهتر است ده دقیقه زمان بدهید تا کرم‌های اطراف چشم خشک شود و خود را بگیرد. پس از خشک شدن کرم پودر ، اگر می‌خواهید از مژه مصنوعی استفاده کنید، مژه خود را بچسبانید و اجازه دهید تا خشک شود.حالا با توجه به فرم چشم خود و سایه و خط چشم مورد علاقه خود، اقدام به آرایش محبوب خود کنید.

*زیرسازی چشم‌های بادامی شکل:شما باید در ابتدا روی پلک بالا سایه تیره‌ای بزنید و در قسمت‌های خارجی چشم‌ها از سایه‌ای بزنید که از سایه مورد استفاده در بالای پلک تیره‌تر باشد با زدن این روش سایه، چشم‌ها درشت‌تر نشان داده می‌شوند.

*زیرسازی چشم های گرد:برای زیرسازی سایه چشم‌های گرد و بدون گوشه، باید قسمت مرکزی بالای پلک را تیره‌تر کنید و با سایه‌های روشن‌تر و هایلایتر‌های براق قسمت‌های کناری چشم‌ها را روشن کنید.

*زیرسازی چشم های آسیایی:این فرم چشم دارای پشت پلک کوتاهی است. شما بایستی که با استفاده از سایه‌های تیره روشن چشم‌ها را به صورت سایه روشن آرایش کرده و آن‌ها را رو به بالا فرم دهید. این کشیدگی باعث می‌شود چشم خود را درشت‌تر نشان دهد. خط چشم دنباله‌دار می‌تواند چشم را درشت‌تر نمایش دهد.

*زیرسازی چشم‌های به سمت بالا:
کسانی که چشم‌های به سمت بالا دارند می‌توانند که از هم از سایه و هم از خطر چشم استفاده کنند . در این حالت می‌توانید برای جذاب‌تر جلوه دادن چشم‌هایتان کمی از قسمت پایین چشم را نیز سایه بزنید.

*زیرسازی چشم‌های با پلک‌های افتاده:
برای زیرسازی چشم هایی که پلک‌های افتاده دارند، باید روی کل پلک از یک سایه مات قهوه‌ای استفاده کنید. در این شرایط از سایه چند رنگ و خط چشم استفاده نکنید زیرا افتادگی پلک باعث می‌شود که چشم فرم مریض و بهم ریخته پیدا کند.

*زیرسازی چشم‌های ریز:
از سایه‌های روشن‌تر استفاده کنید و سرتاسر پشت پلک را روشن کنید. از خط چشم یکسره استفاده نکنید و سعی کنید از نیمه چشم خط چشم بکشید و از سمت شقیقه‌ها این کشیدگی را ادامه دهید.

*زیرسازی چشم های برآمده:
برای آزیرسازی چشم هایی که از صورت کمی بیرون‌تر هستند باید از سایه‌های براق استفاده کنید این سایه را در کل پشت پلک بزنید و در قسمت گوشه چشم‌ها از رنگ تیره‌تر استفاده کنید . استفاده از خط چشم در گوشه چشم به زیباتر شدن آن کمک شایانی خواهد کرد.

*زیرسازی چشم‌های به سمت پایین:
برای زیرسازی چشم هایی که رو به سمت پایین هستند باید از قسمت دو سوم قسمت خارجی از رنگ تیره تر استفاده کنید و فرم چشم را به سمت بالاتر بکشید و در بخش‌های داخلی چشم از رنگ روشن استفاده کنید.

دقت داشته باشید که داخل چشم را خط چشم نکشید زیرا این موضوع افتادگی چشم را تشدید می‌کند.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر