یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آموزشی

آموزش ساخت ظروف معلق و آبشاری برای هفت سین

یک ایده ی بسیار جذاب برای آبشاری و معلق کردن سفره هفت سین که سلیقه شما را به رخ همگان می کشد در پست قبل آموزش سبزه آبشاری را برای شما قرار داده ایم که با کلیک روی لینک زیر می توانید این آموزش را مشاهده کنید :

آموزش سبزه آبشاری قشنگ ترین سبزه برای هفت سین

اگر میخواهید ظروف هفت سین شما معلق باشداز این آموزش استفاده کنید. البته این آموزش برای ساختن فنجان معلق برای هر نوع مراسمی است اگر هدف شما استفاده از آن برای هفت سین است به جای گل مواد هفت سین را قرار دهید. هم چنین شما می توانید به جای سیم از چنگال استفاده کنید که بسیار زیبا تر است و راحت تر. عکسها در انتهای همین پست به صورت کامل برای شما هستند ( تصویر این کار با چنگال و تصویر هفت سین با مواد به صورت معلق در پایان همین پست )

لوازم مورد نیاز :

فنجان  …………… سیم(سیم باید نسبتا” ضخیم و مقاوم باشد. سیم های روکش دار هم می توانید استفاده کنید.)

نعلبکی …………… گل های مصنوعی به رنگ های دلخواه

چسب تفنگی (چسب حرارتی مناسب ترین گزینه برای چسباندن فنجان معلق است .چسب به اندازه ی کافی داغ باشد. در ریختن چسب دست و دل باز باشید.)

انبردست

برای درست کردن فنجان معلق نخست سیم را به شکل زیر خم کنید.

عکس, آموزش ساخت ظروف معلق و آبشاری برای هفت سین

داخل فنجان و نعلبکی بچسبانید. سطح اتکای سیم با نعلبکی بیشتر باشد.برای ایجاد سطحی که بتوان گلها را روی آن چسباند از تکه ای کاغذ یا مقوای تا شده استفاده کنید.دور آن را نخ بپیچید. به سیم بچسبانید.

عکس, آموزش ساخت ظروف معلق و آبشاری برای هفت سین

از نعلبکی شروع به چسبوندن گل ها کنید.داخل نعلبکی را با گل با برگ و گل پر کنید. حالا روی کاغذ را با گل بپوشانید. داخل فنجان را هم گل بچسبانید. تصویر زیر :

عکس, آموزش ساخت ظروف معلق و آبشاری برای هفت سین

عکس, آموزش ساخت ظروف معلق و آبشاری برای هفت سین عکس, آموزش ساخت ظروف معلق و آبشاری برای هفت سین عکس, آموزش ساخت ظروف معلق و آبشاری برای هفت سین

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر