یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آشپزی

آموزش سالاد روسی رستورانی برای مهمان

عکس, آموزش سالاد روسی رستورانی برای مهمان

سس مایونز : سه قاشق غذاخوری………………..پیازچه : به میزان لازم

شوید تازه : به میزان لازم……………………………..خیارشور متوسط : ۵ عدد

نخود فرنگی : یک لیوان……………………..تخم مرغ : ۵ عدد

سیب زمینی متوسط : سه عدد……………………هویج : چهار عدد

آموزش:
ابتدا هویج و سیب زمینی را به همراه مقداری آب درون قابلمه ای مناسب بریزید سپس قابلمه را روی حرارت گاز قرار دهید تا سیب زمینی و هویج آب پز شوند.

در مرحله بعدی طرز تهیه سالاد روسی تخم مرغ ها را درون قابلمه ای دیگر به همراه مقداری آب بریزید سپس قابلمه را روی حرارت گاز قرار دهید و اجازه دهید تا تخم مرغ ها آب پز شوند.

بعد از آب پز شدن سیب زمینی و هویج آن ها را درون آبکش بریزید سپس پوست سیب زمینی ها را بگیرید و سیب زمینی ها را به صورت نگینی خرد کنید. هویج پخته شده را هم به صورت نگینی خرد کنید سپس خیارشور و کالباس را هم به صورت نگینی خرد نمایید.

شوید تازه را پاک کنید و بشویید و بعد از خشک شدن شوید آن را ساطوری کنید. پیازچه را هم به شکل حلقه ای خرد کنید.در این مرحله از دستور تهیه سالاد روسی پوست تخم مرغ آب پز را بکنید سپس تخم مرغ را خرد کنید.نخود فرنگی را درون صافی بریزید.در مرحله آخر دستور تهیه سالاد روسی مواد خرد شده سالاد را درون ظرفی مناسب بریزید سپس همه مواد را به خوبی با یکدیگر مخلوط کنید.

مقداری آب به سس مایونز بیفزایید تا سس رقیق شود سپس فلفل و نمک را به اندازه دلخواه به سس اضافه کنید و سس مایونز را به مواد خرد شده سالاد اضافه کنید و همه مواد را به خوبی با سس مایونز مخلوط کنید.

ظرف سالاد را به مدت ۱۲۰ دقیقه در یخچال قرار دهید و بعد از مدت زمان ذکر شده سالاد را از درون یخچال بیرون آورید و در ظرف مناسبی برای سرو بریزید و با کمک روش های تزیین سالاد الویه این سالاد خوشمزه را تزیین کنید.

 

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر