یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آشپزی

آموزش ساندویچ مرغ و پنیر با طعمی متفاوت

عکس, آموزش ساندویچ مرغ و پنیر با طعمی متفاوت

یک غذای نانی و بدون نیاز به برنج و اما کم خطر تر از ساندویچ های دیگر … ساندویچ مرغ و پنیر و سبزیجات. برای درست کردن ۵ ساندویچ شما به مواد زیر نیاز دارد :

نان باگت ساندویچی: ۵ عدد

فیله مرغ: ۵ عدد

پنیر موزارلا: ۱۵۰ گرم

پنیر گودا: ۵ ورق( ورق‌های نازک زرد رنگ)

قارچ خرد شده: ۱ لیوان

فلفل دلمه‌ای: ۱ عدد

پیاز: ۱ عدد

نمک، فلفل سیاه و زردچوبه: به میزان لازم
روغن: به میزان لازم

ابتدا قارچ‌های خرد شده را توی یک ماهی تابه بریزید و روی شعله اجاق گاز بگذارید تا آب قارچ کشیده شود و کمی تفت بخورد. سپس قارچ را توی ظرف خالی کنید. حالا فیله‌های مرغ را که خرد کرده‌اید، توی ماهی تابه بریزید و کمی روغن، نمک و فلفل سیاه به آن اضافه کنید.

بگذارید مرغ آب بیاندازد و با شعله کم بپزد تا نرم شود. سپس مرغ‌های پخته شده را از ماهی تابه خارج کنید. در این مرحله پیاز‌ها را به صورت خلالی خرد کنید و با کمی روغن توی ماهی تابه بریزید تا تفت بخورد. وقتی پیاز نرم شد، کمی نمک و زردچوبه به آن اضافه کنید. حالا فلفل دلمه‌ای‌ها را که به صورت خلالی برش زده‌اید، به پیاز اضافه کنید و بگذارید تفت بخورد.سپس مرغ و قارچی را که از قبل آماده کرده‌اید، به پیاز و فلفل دلمه‌ای اضافه کنید. دوباره کمی فلفل سیاه اضافه کنید و هم بزنید. حالا پنیر موزارلا را توی ماهی تابه بریزید و مواد را با پنیر هم بزنید و کمی زمان بدهید تا پنیر آب شود.

اجاق گاز را خاموش کنید و ماهی تابه را کنار بگذارید. در مرحله آخر روی نان باگت یا نان ساندویچی دلخواه‌تان یک برش ایجاد کنید و خمیر اضافی آن را بیرون بیاورید و سپس لای نان را با مواد آماده شده پر کنید.حالا یک ورق پنیر گودا روی مواد بگذارید و لبه‌های ساندویچ را ببندید و با سس کچاپ یا سس خردل نوش جان کنید. در صورت دلخواه می‌توانید برش‌های گوجه، خیارشور و کاهو را نیز به ساندویچ اضافه کنید. بهتر است این ساندویچ به صورت گرم سرو شود.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر