یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
آرایشی

آموزش سایه گوشه داخلی و خارجی چشم برای مبتدی

عکس, آموزش سایه گوشه داخلی و خارجی چشم برای مبتدی

برای زدن سایه به چشم همیشه اول کار ناحیه اطراف چشم ها را پاک کنید. به پشت پلکهای خود مرطوب کننده بزنید و اگر در منزل پرایمر دارید استفاده کنید.(با یک براش تخت، پشت هر دو پلک راپرایمر می زنیم.)

با کمک یک رنگ سایه چشم طبیعی و همرنگ با پوست خودمان، کل پشت پلک ها را سایه می زنیم. این کار را می توانیم به کمک نوک انگشت یا براش آرایشی مناسب انجام بدهیم. همانند تصویر زیر :

عکس, آموزش سایه گوشه داخلی و خارجی چشم برای مبتدی

قسمت داخلی چشم باید مطابق با مدل آرایش شود. اما چطور؟ اگر چشمان بزرگی داریم بهتر است یک مداد سیاه داخل چشم بکشیم و اگر چشمان ریز داریم بهتر است از مداد سفید برای بزرگتر نشان دادن چشم استفاده کنیم. استفاده از پرایمر چشم باعث می شود آرایش چشم ما مدت طولانی ثابت بماند و ظاهر بهتری داشته باشد.

از سایه تیره باید در قسمت بالای پلک و جایی که پلک چشم به صورت عمیق و چین خورده است و همچنین گوشه خارجی چشم استفاده کنیم.بعد از کشیدن سایه چشم آن سایه را فید می کنیم.

برای گوشه چشم بهتر است بیشتر از رنگ های مشکی، قهوه ای و کلا رنگ های تیره متناسب با رنگ لباس یا رنگ پوست کنیم.

ار از برس های آرایشی استفاده می کنیم و مرز بین دو یا چند رنگ سایه چشم را محو می کنیم. برس مناسب برای تغذیه سایه ها ، برس با سر گرد است. فید کردن باید به آرامی و با کمک برس انجام شود و به پلک ها فشار وارد نکنید. برای فید کردن دو رنگ سایه چشم ساده ، برس را در دایره های نزدیک و کوچک روی پلک بچرخانید ، به این ترتیب که رنگ سایه ها به خوبی با یکدیگر ترکیب شده و اصطلاحاً فید شوند.

درست وقتی مرز بیم دو رنگ از بین می رود ، کار فید کردن سایه چشم به پایان می رسد. از سایه ای که در گوشه خارجی چشم خود استفاده کردیم مقدار بسیار کمی را زیر چشم قرار داده و با یک برس گرد آن را کاملا فید می کنیم.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر