یاس فان

آموزشی علمی هنری

فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر
سلامت

آموزش سس های رژیمی و سالم خوشمزه تر از سس های آماده

عکس, آموزش سس های رژیمی و سالم خوشمزه تر از سس های آماده
اگر شما ورزش کار هستید و اگر رژیم غذایی سلامت خود را شروع کرده اید باید از خوردن سس های مایونز و هزار جزیره و دیگر سس های آماده خودداری کنید. اما چگونه می توانید یک سس سالاد خوشمزه را جایگزین کنید ؟ در این پست از یاس فان چند نمونه سس فوق العاده سالم و خوشمزه را به شما آموزش می دهیم که دیگر حتی هوس سس های آماده ی بیرون را نکنید.

سس رژیمی گشنیز و نعنا

شما می‌توانید با مخلوط کردن انواع سرکه‌ها و روغن‌هایی مثله روغن زیتون، بهترین و خوشمزه‌ترین سس‌ها را درست کنید. این سس ترکیبی از آبلیمو، روغن‌زیتون، سیر، گشنیز، سرکه‌سفید و عسل است که ترکیب ولع‌آوری را به وجود می‌آورد.
مواد لازم :
نصف یک لیمو
نصف لیوان روغن‌زیتون
نصف یک حبه‌سیر
دو قاشق غذاخوری گشنیز خردشده
یک و نیم قاشق غذاخوری سرکه بالزامیک
یک و نیم قاشق غذاخوری عسل
نمک و فلفل به مقدار دلخواه
روش آماده‌سازی:تمامی این مواد را در یک مخلوط‌کن بریزید و با سرعت بالا با هم مخلوط کنید. در حدی باید مخلوط شود که یک محلول یک دست و همگن بدست آید. سپس می‌توانید آن‌را روی سالاد بریزید و از خوردن آن لذت ببرید.

سس رژیمی عسل و پرتقال

مواد لازم:
دو قاشق غذاخوری آبلیمو
دو قاشق غذاخوری آب‌پرتقال
دو قاشق غذاخوری روغن‌زیتون
یک قاشق غذاخوری عسل
به اندازهٔ دو قاشق غذاخوری پوست لیمو
آماده کردن این سس بسیار ساده است. فقط کافی است تمام این مواردی که در بالا گفته شده است را با یکدیگر مخلوط کنید. نتیجهٔ آن یک سس بسیار خوشمزه و در عین حال سالم است.

سس رژیمی سزار

سالاد معروف سزار را همه می‌شناسند. بد نیست که با سس این سالاد خوشمزه نیز آشنا شوید. ترکیبی از چندین ماده غذایی سالم و خوشمزه یک سس بسیار عالی را می‌سازد.
مواد تشکیل‌دهندهٔ سس:
دو قاشق غذاخوری خلال بادادم
دو حبه‌سیر
دو قاشق غذاخوری خردل
یک قاشق مرباخوری ارده
سه قاشق غذاخوری آبلیمو
سه قاسق غذاخوری روغن زیتون
یک‌چهارم لیوان آب
روش آماده‌سازی:بعد از له‌کردن حبه‌های سیر، سایر مواد را به همراه همین سیرهای له‌شده درون یک مخلوط‌کن بریزید و با هم ترکیب کنید تا محلولی اسموتی شکل بدست بیاید سپس می‌توانید از آن لذت ببرید.این ۸ مدل سس را تهیه کنید تا سالادهایی لذیذتر و دلچسب‌تر داشته‌باشید.

مطالب مشابه
فروش ویژه محصولات معتبر محصولات معتبر